OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ditt uppdrag
Vår kund är en internationell organisation och sitter i nya fräscha kontor i centrala Stockholm. På kontoret arbetar idag cirka 60 personer och de söker nu en Redovisningsassistent under perioden 1 juni till och med den 31 juli. Detta är ett semestervikariat på heltid, kan även finnas möjlighet till förlängning under augusti.
Som Redovisningsassistent kommer du självständigt att arbeta med hela kund- samt leverantörsreskontran på bolaget. Du kommer även sköta utlandsbetalningar. Kunden arbetar i Visma administration.
Din bakgrund
Vi söker dig som har en god erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra sen tidigare samt är självständig i ditt arbete. Du har erfarenhet av arbete i Visma och vi ser gärna att du har erfarenhet från något inscanningssystem för leverantörsfakturor. Då flera kontaktytor hos kunden är engelskspråkiga så är det ett krav att du känner dig trygg i både tal och skrift.
Som person är du driven, flexibel och prestigelös. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt.
När du blir en av oss
Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Camilla Lundgren på 0765 25 90 56 och konsultchef Åsa Wallergård Fröblom 076-000 18 58.
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Sjögren
Anna Colton
Martina Träen
Linnea Nordström
Alexandra Schröder
Sofia Boström
Kajsa Anäng
Barbara Lidholt
Camilla Lundberg
Annika Stålhandske Holm