Redovisningsassistent till Tradedoubler

Arbetsbeskrivning

TNG Group AB


Tradedoubler är Europas ledande partner inom prestationsbaserad digital marknadsföring. Bolaget erbjuder produkter och tjänster inom affiliate- och kampanjmarknadsföring samt tekniskt systemstöd. Tradedoubler kombinerar global räckvidd med lokalt kunnande och har idag cirka 2 000 kunder och 140 000 publishers i sitt nätverk.

Om uppdragsgivaren
På uppdrag av Tradedoubler söker vi på TNG efter en erfaren kundreskontraekonom. Du som söker har chansen att få ta del av en internationell miljö på ett nyskapande och nytänkande shared service center. Tjänsten är på heltid, med 40 timmars arbetsvecka och flexibla arbetstider. Starten sker omgående och tjänsten är tillsvidare.

Beskrivning av tjänsten
Som kundreskontraekonom tillhör du en stor ekonomiavdelning som har ansvar för flertalet bolag i koncernen.

Tradedoubler har ett eget utvecklat affärssystem pga. dess verksamhet vilket ställer krav på dina kunskaper och ditt intresse för kundreskontra. Tjänsten innefattar hela flödet inom kundreskontra inklusive avstämningar av balanskonton.

Beroende på dina kunskaper och önskemål kan det finnas uttrymme för rätt person att få axla mer ansvar, i form av leverantörsreskontra.


Vem är du?
För att bli aktuell kandidat för denna tjänst vill vi att du ska ha arbetat med kundreskontra på ett större, internationellt, bolag i minst tre år. Det är meriterande om du har slutfört en eftergymnasial utbildning i företagsekonomi.

Koncernspråket är engelska och används dagligen i kundkontakten både internt och externt, vilket ställer krav på att du känner dig bekväm och trygg i dina språkkunskaper. Då Tradedoubler är ett IT-bolag så ser vi gärna sökande som har vana av att arbeta i flertal system samt har ett intresse för att lära sig mer om dessa.

Vi tror att du är trygg ekonom som vill både bidra, men också vara med och utvecklas tillsammans med Tradedoubler. Tjänstens utformning är bestämd men för rätt person finns det goda möjligheter att få vara med och påverka. Du måste vara kommunikativ och vilja göra rätt. Du är en som oftast inte lämnar ditt bord med oavslutade arbetsuppgifter.


Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac per mejl. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.


Om TNG
TNG - The Next Generation - är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Genom att vi ständigt utmanar och ser bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare som vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster inom tjänstemannaområdet. TNG är Sveriges tredje snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012 och finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 19 februari 2014

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


24 april 2024

Comibri söker Redovisningsassistent

Comibri söker Redovisningsassistent

20 april 2024