Redovisningsekonom deltid – Centrala Stockholm/ Grödinge

Redovisningsekonom deltid – Centrala Stockholm/ Grödinge

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera söker för närvarande en erfaren redovisningsekonom till vår spännande kund. Positionen är ett konsultuppdrag med en förväntad tidsram på minst 6 månader och möjlighet till eventuell förlängning.

Vår kund verkar inom en högst intressant bransch som har en positiv inverkan på världen. Om du är intresserad av möjligheten att vara en del av ett företag mitt i en framgångsrik resa, kan detta vara det perfekta uppdraget för dig. Goda möjligheter finns till flexibelt arbete!

Vår kund har kontor i centrala Stockholm men även i Grödinge där du initialt kommer att börja ditt uppdrag för att sedan kunna arbeta mer flexibelt.

Vi välkomnar både sökande som är intresserade av anställning som konsult hos oss samt de som redan har en egen F-skattsedel och ansvarsförsäkring.

Denna tjänst utgör ca en dag i veckan och vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på: https://www.reco.se/avanzera-ab


Arbetsuppgifter:
I rollen som redovisningsekonom kommer dina ansvarsområden att omfatta:'

• Bokföra kund och leverantörsreskontra
• Fakturering
• Inbetalningar, registrera/ stämma av bank
• Myndighetsposten
• Momsdeklaration
• Sköta anläggningsregister
• Ansvara för vissa konton
• Viss löneadministration

Du kommer att arbeta tillsammans med en ekonomichef och administrativ chef.


Din bakgrund:
Vi söker en individ med gedigen arbetslivserfarenhet inom redovisning. Som person är du känd för din noggrannhet, arbetsmoral och förmåga att fokusera på kundens behov. Du trivs i en varm och familjär arbetsmiljö som ger möjligheter till många kontakter. Din positiva inställning, strukturerade arbetsmetod, initiativtagande och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt kommer att vara mycket uppskattade egenskaper i denna roll.

Vår kund kommer snart att byta system till Visma E-ekonomi Pro, om du har erfarenhet av systemet sedan tidigare så är det ett stort plus men ej ett krav.



Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 6 mars 2024

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024