Redovisningsekonom till SuperOffice vid Norrtull

Arbetsbeskrivning

Vår passion för kundvård har gjort SuperOffice till en av Europas ledande leverantörer av CRM-lösningar på B2B-marknaden. Fördelarna med ett CRM-verktyg är ovärderliga. Vi har hjälpt tusentals kunder att hitta, vinna och utveckla sina kunder. Vi har vunnit PC Worlds "Bäst i Test" fyra gånger och det är vi väldigt stolta över. SuperOffice är ett internationellt företag med egna kontor i Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Nederländerna, England och Schweiz.

Vill du arbeta med ekonomi i ett bolag som har "CRM with a smile" som sin slogan? Varmt välkommen att söka rollen som redovisningsekonom på SuperOffice!



Vad kan SuperOffice erbjuda dig?

SuperOffice erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att använda hela bredden av din redovisningskompetens. Du arbetar nära verksamheten och har mycket kontakt med andra kollegor i bolaget. SuperOffice har kontor i mycket trevliga lokaler vid Norrtull i nära anslutning till E4:an, tunnelbana och pendeltåg. SuperOffice är ett bolag med stark sammanhållning och på ekonomiavdelningen råder en mycket trevlig, inkluderande och familjär stämning. Läs mer om oss på www.superoffice.se.



Beskrivning av rollen

Ekonomifunktionen på SuperOffice sköter redovisningen för två svenska bolag. Som redovisningsekonom arbetar du tätt tillsammans med bolagets ekonomichef och en ekonomiassistent. Dina arbetsuppgifter omfattar allt inom redovisning såsom kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar samt hantering av moms- och skattedeklarationer. Du kommer också att vara delaktig vid upprättande av månadsbokslut och rapportering till moderbolaget. Slutligen ingår också hantering av löner och utlägg.



Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet av redovisningsarbete, gärna från ett mindre eller medelstort företag, med erfarenhet av arbete i ett eller flera ekonomi-/affärssystem. Har du även erfarenhet av bokslut och av lönehantering är detta meriterande. Vi ser också att du har goda kunskaper i Excel och Officepaketet, liksom i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du strukturerad och ansvarstagande i ditt arbetssätt. Du är engagerad i ditt jobb, är flexibel och lösningsorienterad. Du är pedagogisk och har lätt för att kommunicera i både tal och skrift. Därtill ser vi att du har ett nyfiket och prestigelöst förhållningssätt.



Låter detta intressant?
I denna rekryteringsprocess samarbetar SuperOffice med Experis Finance. Om du vill veta mer om tjänsten är du mycket välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Therese Thunström på therese.thunstrom@se.experis.com eller 0730-62 33 72. Du söker tjänsten via ansökningslänken där du bifogar personligt brev och CV. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Thunström
+46730623372

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SuperOffice
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Not Specified
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 9 november 2018

Besöksadress

Ynglingagatan 14
None

Postadress

11347
0180, 11347

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024