OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av företaget:
Vi är en mindre redovisningsbyrå i centrala Göteborg med 3 anställda. Vi erbjuder engagemang, kompetens och service inom våra affärsområden, redovisning och rådgivning. Största delen av vår kundstock utgörs av små och medelstora företag - till stor del ägarledda bolag.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, löneadministration, avstämningar, årsbokslut, moms-och skattedeklarationer, rapportering samt bistå kunderna med ekonomisk rådgivning.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi tror att du som söker tjänsten har minst 1-2 års erfarenhet från liknande arbete på en annan redovisningsbyrå eller tidigare haft ett helhetsansvar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en samarbets- och serviceinriktad person med god social förmåga. Vidare är du noggrann i ditt arbete och har en stark analytisk förmåga och kan kombinera helhetssyn med detaljgranskning. Som person är du driven, noggrann, kommunikativ och ansvarstagande.
Övrig information beträffande Arbetstid/Varaktighet: Heltid/deltid enligt överenskommelse. Provanställning om 6 månader tillämpas initialt.
Kontaktperson
Funktion: Ägare/byråansvarig
Namn: Salih
Telefon: 0704599261