Regional Services Manager till Jeeves | Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en Regional Services Manager som har en brinnande passion för att driva och utveckla våra kunders affärer och verksamheter samt stötta och coacha våra konsulter. Jeeves ERP är nästa generations affärssystem i molnet för små och medelstora företag som vill ha ett affärssystem lika unikt som sin verksamhet. Vi finns där och stöttar våra kunder hela vägen; från utveckling av systemet till implementation och produktsupport. Våra duktiga verksamhet, produkt- och processexperter har 25 års erfarenhet av att hjälpa svenska företag att automatisera det som gör dem unika. Ta chansen att vara med på Jeeves spännande resa!



Arbetsuppgifter

Som Regional Services Manager kommer du att leda och utveckla konsultteamet i Malmö som består av 14 medarbetare. Du har en viktig roll både internt och externt på Jeeves, där du dels har ett stort kundfokus och ett viktigt ledaransvar. I din grupp kommer du att leda både seniora och juniora konsulter. Du kommer att ansvara för resursfördelning där du prioriterar och planerar arbetet för att nå högsta kundnöjdhet, vilket innebär ett nära samarbete med Jeeves försäljningsorganisation. Vidare innefattar rollen:

Resursfördelning och projektstyrning.
Rekrytering och introduktion av nya medarbetare.
Med i ledningsgrupp för konsultorganisationen i Sverige.
Ha ett nära samarbete med Regional Services Manager i andra regioner.
Ansvara för kompetensutveckling och utvecklingssamtal.

Erfarenhet

Vi söker efter dig med gedigen ledarerfarenhet inom ERP branschen, du har ett genuint intresse att stötta dina medarbetare att utveckla sin potential.

Du har minst 5 års erfarenhet som konsultchef eller likvärdig ledarroll.
Du har gedigen erfarenhet av att implementera ERP system, gärna Jeeves.
Du har god kunskap inom något specialistområde Ekonomi, Logistik eller Produktion.
Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning.

Vi är en internationell organisation med engelska som koncernspråk, det är därför mycket viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.

Personliga egenskaper

För att lyckas i tjänsten bör du tycka om att interagera med människor, vara en god lyssnare och tydlig kommunikatör, ha en god social kompetens och vara lösningsorienterad. Du är affärsmässig i din interaktion med andra och ser affärsmöjligheter för kunden och Jeeves. Som person har du ett välstrukturerat arbetssätt och kan fokusera på detaljer samtidigt som du också har en förmåga att se helheten. Du är noggrann och drivs av att se dina medarbetare växa och lyckas i sin roll. Självklart brinner du för att hjälpa andra och göra kunder nöjda.

Sök tjänsten redan idag!

Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Max Gabrielsson
0704 80 18 74
Marina Åkerman

Angelica Louropoulos
070-480 18 68
Nathalie Bishop
+46765200127
Ann Fredriksson
08-58709900
Hanna Olin
0709839611

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jeeves Information Systems AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 mars 2017

Besöksadress

Kungsbron 1/Klarabergsviadukten 70
Stockholm

Postadress

Box 1042
STOCKHOLM, 10138

Liknande jobb


Sektionschef till IT infrastruktur

Sektionschef till IT infrastruktur

13 september 2023

Chief Technology Officer

Chief Technology Officer

7 september 2023

IT-chef/CIO

IT-chef/CIO

7 september 2023