Regionsansvarig Säljare till Froosh i Stockholm

Arbetsbeskrivning

.

Froosh är Nordens ledande smoothieföretag som sedan 2008 intagit en självklar plats på den svenska marknaden. Vi älskar frukt! Därför är våra smoothies gjorda på frukt (ibland även grönsaker) och inget annat. Vi pressar eller krossar frukten till en välsmakande fruktsmoothie som idag säljs hos alla livsmedelskedjor runt om i Sverige. Froosh är ett oberoende svenskt bolag med kontor i Stockholm, Köpenhamn, Helsingfors, Oslo & Tokyo. Vår tillväxt är stor och vi utökar nu vårt team för att bli ännu starkare. Tillsammans med Oddwork söker vi nu en säljtalang som kan stärka upp vårt drivna försäljningsteam och axla rollen som Regionsansvarig Säljare i Stockholm.

Om tjänsten som Regionsansvarig Säljare hos Froosh
Som Regionansvarig Säljare ansvarar du för att säkerställa Froosh’s närvaro i dagligvaruhandeln! Du kommer utveckla affärerna i regionen och förvalta relationen till butikerna. Detta gör du genom att systematiskt och strukturerat söka upp, bearbeta och skapa samarbeten med både existerande och nya kunder. Froosh tror att du kan jobbet som Säljare bäst och ger dig fria tyglar att planera ditt arbete och bearbeta din region på det sätt som du ser maximerar försäljningen. Du utgår från Stockholm med omnejd och kommer var sjätte vecka att arbeta i Norrland.

Du driver din egen försäljning med full försäljningsprocess från prospektering, kundmöte och offerthantering till uppföljning av affärer. Utöver detta kommer du också ansvara för att genomföra lokala marknadsaktiviteter med målsättningen att nå budgeterad försäljning för din region. Rollen innebär att du kommer hantera både förbokade och spontana möten med kunderna. För att hålla koll på vad som händer i andra regioner kommer du ha löpande kontakt med Frooshsäljare runt om i landet och din närmsta försäljningschef som hjälper dig i din utveckling - allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll!

Vi söker dig som...
... är en inspirerande och energisk säljtalang som vill ta nästa steg i karriären och bli del av ett snabbt växande företag med ett härligt team och en spännande produkt! Du brinner försäljning och drivs av att skapa nya affärer, samarbeten och att bygga nya kundrelationer. Du är målmedveten och tycker det är kul att jobba mot högt uppsatta mål och säljresultat. Som person är du förtroendeingivande och bra på att utifrån kundens perspektiv skapa lösningar som leder till långsiktiga och lönsamma affärer. Utöver verifierade försäljningsresultat ställs höga krav på din kommunikativa förmåga, att du är initiativrik och en utåtriktad nätverkare som brinner för att smitta din omgivning med din goda energi vilket gör dig till en social kameleont.

Vi ser att du har ett par års arbetserfarenhet inom dagligvaruhandeln och även gärna inom försäljning. För oss är även ditt driv och din ambition väldigt viktigt! Att du har körkort är ett krav. Utöver det ser du fram emot att jobba med långsiktiga relationer med både kunder och kollegor. Vi ser att du utgår från Stockholm.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Froosh Sverige AB.

Vad Froosh erbjuder dig
Hos Froosh erbjuds du ett spännande heltidsjobb med både frihet, stort ansvar och där ingen dag är den andra lik. Du kommer ha en marknadsmässig lön med bonusupplägg och tjänstebil. Utöver detta har bolaget ambitionen att nyanställda någon gång under sitt första år ska besöka något av de fruktplantager som de samarbetar med i länder som Malawi, Etiopien eller Peru. Då kommer du under en veckas tid få arbeta på plantagerna i dessa länder, sida vid sida med lokala arbetare! Du kan läsa mer om Froosh här!

START: Omgående
PLATS: Stockholm med omnejd
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön + bonusupplägg
KONTAKT: Talent Manager Elwira Garman, elwira@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-12-08

Är detta du? Skicka i så fall in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!

Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 november 2017

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Tjäna 37 000 SEK/M

Tjäna 37 000 SEK/M

13 maj 2024

Tjäna 37 000 SEK/M

Tjäna 37 000 SEK/M

13 maj 2024

Jobba Som Fältsäljare

Jobba Som Fältsäljare

13 maj 2024

Jobba Som Fältsäljare

Jobba Som Fältsäljare

13 maj 2024