OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Registrator
För kunds räkning söker Proffice en registrator till sin uthyrningsverksamhet. Uppdraget ska påbörjas omgående och pågår året ut. Som registrator arbetar man med alla olika förekommande arbetsuppgifter som förekommer på en registratorsenhet.
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Jönköping
Omfattning: Heltid
Sista ansökningsdag: 2013-11-22
För information: cecilia.arnedal@proffice.se
Tjänsten ska tillsättas omgående därför sker urval och intervjuer löpande.
Välkommen med din ansökan redan idag via vår hemsida www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ]
Kvalifikationer:
Du som söker ska ha registratorsutbildning på högskolenivå
eller
minst 5 års arbetslivserfarenhet inom registratorsyrket, har
deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag.
- erfarenhet av offentlig verksamhet.
- goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
- datakunskaper i kontorsstödsprogramvara.
- kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och
registrators funktion och ansvar.
Med god kunskap avses att obehindrat kunna tillgodogöra sig information och
kommunicera inom detta uppdrag med samtliga kontaktytor.
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Därför välkomnar vi alla sökande, oavsett etnisk bakgrund, ålder, kön, religion, sexuell läggning och/eller funktionshinder.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.