OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som registrator på myndigheten i Gävle så kommer du att arbeta i ett team bestående av 6 registorer, som arbetar myndighetsövergripande främst med följande arbetsuppgifter:
• Registrering av allmänna handlingar
• Ge råd i registreringsfrågor inom myndigheten
• Genomföra registreringskontroller
Uppdraget är på heltid med beräknad uppdragsstart den 1 oktober. Tjänsten är placerad i Gävle, men efter introduktion finns efter överenskommelse möjlighet att arbeta viss tid på distans. Uppdraget sträcker sig till 2023- 01-31 men kan förlängas vid behov.
Om dig
För att vara aktuell för rollen så måste du uppfylla nedan kriterier:
• Minst 1års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
• Gymnasieutbildning inom ett högskoleförberedande program
• Ggoda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper om dokument- och ärendehanteringssystem
• Kännedom om lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet och registratorsfunktion och ansvar
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Som person ser vi du är en positiv och serviceinriktad lagspelare med god kommunikativ förmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via. 023-705596 alt. ulrika.struve@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Registrator, Administratör, Gävle, Adecco, statlig myndighet,
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147