Regulatory Affairs Manager till läkemedelsbolag i Södertälje!

Arbetsbeskrivning

As one of the members of the Nordic Baltic Regulatory Affairs Team, you play an important role by continuously working for highest availability and best regulatory standards in order to ensure patient´s safety of our products in the Nordic markets and the reputation of AstraZeneca as a company. The position is 50 %, maybe more depending on different projects.

Your Arena

As Regulatory Affairs Manager you will work with products in development phase as well as in life cycle management. You will be responsible for all regulatory submissions for a product portfolio for the Nordic markets and developing contacts with the Health Authorities across the Nordic region.  The position offers many contacts internally within the Nordic Marketing Company as well as within the global functions in AstraZeneca and with Health Authorities. The position is located in Södertälje,Gärtuna,Swedenand is a temporary position 50% for 6 months.

Your Role

You will be responsible for regulatory submissions for a product portfolio supporting rapid and high quality approvals for marketingaccountable for the regulatory compliance of our products with authorities and that the product information and labelling (SmPC, PIL, and artwork) are up-to-date. This work also includes translation into local languages.communicating with authorities on planned and pending itemscooperating with functions within the marketing company as well as working cross functionally with the global teams in R&D, Operations etc.

Minimum Qualifications

Masters degree in Pharmacy, Science or other related discipline.Minimum 3-5 years experience within Regulatory Affairs and specifically experience within Nordic Regulatory Affairs.Excellent verbal and written communication skills i.e. you must speak and write English and at least one of the Nordic languages fluently.A high degree of computer application literacy.Demonstrated good organisation and planning skills in order to ensure prioritization of tasks.Experience working with continuous improvements and lean philosophy is beneficial.Demonstrated good organisation and planning skills in order to ensure prioritization of tasks.

 Success factors

In order to be successful in this role, you shall be structured and precise and have the ability to see the bigger picture and to identify business opportunities. You are able to act decisively, since many situations require effective decisions. As a team member, collaboration is a key factor - we are here to work together. Since the position requires frequent contacts internally as well as externally we see you being positive and able to establish fruitful relationships.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas innan sommaren, med start mitten av augusti. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Life Science är ett affärsområde som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom alla områden av Life Science t ex så som F&U, Produktion, Kvalité, Kliniska prövningar och Marknad & Försäljning. Våra kunder finns inom hela Läkemedels- MedTech- och BioTech-industrin.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Uppdraget skall pågå i 6 månader.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 juni 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Director MAX IV

Director MAX IV

21 december 2022