Reklamation / Kundcenter Mobilizera Malmö

Arbetsbeskrivning

Mobilizera är ett svenskt rikstäckande franchisekoncept som jobbar för att sätta kunden i centrum med unika paketeringar och mervärden. Våra värderingar är Trygghet, Omtanke, Enkelhet och Nytänkande. Vi finns där folk går för att vara lättillgängliga så att du på ett enkelt och okomplicerat sätt kan få hjälp med att se över dina kommunikationskostnader eller köpa ett tillbehör. Vår mission är att våra kunder skall ha förbättrat sin mobila situation när de lämnar vår butik. Vi mobiliserar och gör Sverige trådlöst. Inte bara snack.
Mobilizera har idag 50 butiker rikstäckande och drivs av A3A Mobile Sweden AB med huvudkontor i Solna.


Vi söker nu en reklamations handläggare till vårt kundcenterteam för Mobilizera.

Vad?
Som Reklamations/kundservice agent kommer ditt fokus vara att göra det bästa för att ge våra kunder en bra upplevelse vid kontakt med oss.

Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av
- Reklamationer.
- besvara kunders frågor per telefon (både inkommande och utgående samtal)/mail eller chatt.
- Hjälpa till att lösa olika typer av ärende/frågor som inkommer från kunder/partners.


Vem är du?

Vi tar ENBART emot ansökningar om ni jobbat med liknande arbete tidigare och väldigt meriterande om det varit i samma bransch
vi ser att du som söker är en person som

- Har jobbat i kundtjänst.
- Arbetat med reklamationer tidigare.
- Arbetat i Mobil branschen
- Har bra förståelse för andra människor och är bra på att skapa relationer.
- Har stort tålamod för att lyssna och kan bemöta alla kunder med en positiv attityd och ett ödmjukt sätt.
- Du är ansvarstagande och tänker lösningar.
- Gillar högt tempo och en bransch där det händer mycket.


Vi erbjuder dig att börja i ett team där du får vara delaktig och ta ansvar.
Att dagligen hjälpa kunder till er bra upplevelse och lösa deras problem. Du kommer jobba med ett glatt gäng som kommer ha kul tillsammans.

Att arbeta med daglig uppföljning och personliga samt team mål är något som du skall uppskatta för att trivas hos oss.


Erfarenhet av support eller serviceroller i liknande bransch är mycket meriterande.
Likaså om du har ett intresse av teknik och tycker det är kul med nya saker.


Är du den vi söker?
Maila in din ansökan till jobbdirekt@mobilizera.se och skriv "Reklamation" i ämnesraden.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sales manager Jodi Chapman
0735212713
Nabih Turkie

Nabih Turkie
0735168205

Sammanfattning

Besöksadress

Västergatan 38, vån 4
MALMÖ

Postadress

Västergatan 38, vån 4
MALMÖ, 21121

Liknande jobb


19 april 2024

Reklamationshantering

11 april 2024

13 mars 2024

5 mars 2024