Rekryterare med affärsområdesansvar

Arbetsbeskrivning

Om oss

Starfinder är ett rekryteringsföretag med kunniga och skickliga rekryteraresom tillsammans har över 20 årserfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Vi är baserade i Stockholm och har erfarenhet av rekrytering och bemanning påpå alla nivåer, både på tjänstemanna- och arbetarsidan.

Vi söker nu nästa stjärna till vårt drivna rekryteringsteam, och vi ser med spänning fram emot att anställa en affärsområdesansvarig rekryterare.

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter som rekryterare kommer vara att bygga upp ditt egna affärsområde och inom detta underhålla och bearbetabåde befintliga och nya kunder. Du hanterar och sköter självständigt dina rekryteringar och uthyrningsuppdrag från ax till limpa. Du fungerar dessutom som personalansvarig konsultchef för de personer du anställer och hyr ut till dina kunder. Intervjuer, search, kundmöten, annonsering, referenstagning, arbetsrätt och införsäljning tillhör rollens vardag. På sikt kommer du dessutom att anställa en konsultchef och enrekryteringsassistent till ditt team internt.

Din profil
Du som söker har en eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller personal. Vidare har duminst 3 års arbetslivserfarenhet inom rekrytering, som konsultchef eller rekryterare ifrån ett rekryteringsföretag. Du är en social kameleont och brinner för att göra affärer samt skapa långsiktiga relationer med människor. Du har lätt för att sätta dig in i hur olika organisationer är uppbyggda samt vad olika roller innebär, och du älskar att matcha rätt profiler med rätt positioner.

För att lyckas i rollen behöver du vara en mycket god administratör samt haekonomisk förståelse för att kunna räkna på dina affärer.Du är en självgående och initiativtagande personmed förmåga att se lösningar på utmaningar som uppstår. Det är mycket meriterande med kunskap inom arbetsrätt och kollektivavtalstolkning.Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Körkort är ett krav. Arbetstiderna är förlagda med stor flexibilitet måndag-fredag. Tjänsten är på heltid, med start så snart det är möjligt.

Starfinder är ett start-up bolag där du kommer ha stor möjlighet att påverka ochstor frihetatt själv styra ditt egna arbete. Vi ger dig verktyg ochden stöttning du behöver för att lyckas i din roll.Vi tror på kvalitet framför kvantitet, långsiktighet i allt vi göroch värderar personliga relationer både med kunder och kandidatermycket högt. Vår kultur präglas av glädje, professionalism, högt i tak, ärlighet,samarbete och ett affärsdrivet arbetssätt. Det ska dessutom inte underskattas hur fantastiskt roligt vi har på jobbet!

Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Günay Zelic

Marcus Sölvin
0700745918
Günay Zelic
0762622688
Catrin Fjellström
0700744018

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder Bromma
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 maj 2019

Besöksadress

Gustavslundsvägen 12, Bromma
None

Postadress

Gustavslundsvägen 12
Bromma, 16751

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024