Rekrytering av administratör

Rekrytering av administratör

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi hjälper vår kund Bildupphovsrätt med rekrytering av en administratör som inte räds av att hugga i när det behövs. Vår kund är en icke vinstdrivande förening och fungerar som en serviceorganisation mot bildanvändare. Man är idag 14 anställda och kontoret är beläget i ljusa trevliga lokaler på Södermalm. På Bildupphovsrätt får man känna tillhörighet och arbeta med lättsamma kollegor som bryr sig om varandra.

Du kommer bli anställd av Bildupphovsrätt och tjänsten är en visstidsanställning med start den 1 april fram till 31 december 2022.


Arbetsuppgifter:
Du kommer tillhöra gruppen Licens och fördelning. Dina arbetsuppgifter kommer variera från att registrera uppgifter i kundens system, utreda och följa upp inrapporterat material. Det kan bli aktuellt att arbeta i projekt som undersöker hur väl rapportering av bildanvändning fungerar. Du kommer ha flera kontaktytor med medlemmar och licenstagare i frågor som rör t ex registreringar av bilder och utbetalningar av ersättningar.



Din bakgrund:
För att lyckas i rollen som administratör måste du ha gymnasieexamen. Erfarenhet sedan tidigare av administrativa arbetsuppgifter. God datavana, och meriterande att du har kunskaper i Excel. Vi ser att du har utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt engelska. Det är meriterande om du har intresse av konst och kultur.

Som person har du god självinsikt, prestigelös samt gillar att arbeta målinriktat med en hög grad av flexibilitet. Vi ser att du är social och utåtriktad med en förmåga att arbeta både självständigt samt i grupp. Vi ser att du har en koordinerande förmåga och trivs med att arbeta inom flera olika områden. I rollen behöver man vara snabb och effektiv samt noggrann. Sedan vill vi att du gillar att arbeta administrativt.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har ca 70 anställda idag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024