Rekrytering av Inköps- & lageransvarig

Rekrytering av Inköps- & lageransvarig

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi på Avanzera hjälper nu vår kund Optiscan att rekrytera deras nya medarbetare inom inköp och logistik. Som inköps- & lageransvarig kommer du få möjligheten till en spännande och varierande tjänst hos Optiscan som har en mission om leverera högkvalitativa lösningar inom logistik och dessutom visionen om att vara den bästa partnern för lösningar som förbättrar kundens logistik. Vill du vara en del av en organisation med talangfulla och öppna medarbetare och där du kan få möjlighet att bidra med din erfarenhet, då ska du läsa vidare.

I denna rekrytering av en ny Inköps- & lageransvarig, har Optiscan valt att samarbeta med Avanzera, alla ansökningar och all kommunikation önskas därmed ske via Avanzeras kontaktperson, Malin Klingberg.


Arbetsuppgifter:
Du som inköps- & lageransvarig kommer ha en varierande och stimulerande arbetsroll och det finns all möjlighet att utvecklas inom den och dess olika områden. Du kommer att ha helhetsansvaret och det innebär att du kommer exempelvis:

- Hantera inköp mot kundorder och leveransbevaka
- Ha löpande kontakt med leverantörer och distributörer
- Hantera tullfrågor och moms
- In- och utleveranser
- Delta vid inventering

I denna tjänst ingår vissa ekonomirelaterade samt viss administrativa arbetsuppgifter som innebär att du även hanterar:

- Fakturering och hantering av inbetalningar
- Påminnelser
- Leverantörsfakturor, kontering
- Inköp av kontors- och förbrukningsmateriel


Din bakgrund:
För att du ska passa in och klara av denna tjänst så ses det som fördel om du tidigare arbetat inom inköp och logistik och har ett par års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt goda kunskaper i engelska.

För att du ska trivas så tror vi att du har ett intresse för teknik och att du gillar att arbeta i en mindre organisation, där beslutsvägarna är korta. Som person har du en positiv syn på det mesta och har lösningar på utmaningar som kommer din väg. En självgående ”doer” som har en stor drivkraft och med service i fokus.

Kan denna tjänst vara något för dig?

Vi är väldigt nyfikna på dig och din erfarenhet och vi ser framemot att få in just din ansökan som kanske gör att du blir en av oss. Sök redan idag!



Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 29 juli 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Projektinköpare till Polarium!

Projektinköpare till Polarium!

10 maj 2024

Thule Group Trainee Program Procurement

Thule Group Trainee Program Procurement

9 maj 2024

Entreprenadinköpare

Entreprenadinköpare

9 maj 2024

Entreprenadinköpare

Entreprenadinköpare

9 maj 2024