Rekrytering av orderadministratör till expansivt IT företag

Arbetsbeskrivning

Rekryteringsträff:

Du är välkommen att presentera dig på vår rekryteringsträff. Tisdagen den 14 mars klockan 10.00-12.00 på Tunnelgatan 3, arbetsförmedlingen-city. Uppgång tunnelbanestation Hötorget. Medtag CV och personligt brev, förbered dig på en kortare intervju.

Vårt uppdrag: Vi söker en orderadministratör till ett längre uppdrag. Vår kund är ett ledande IT företag med drygt 700 medarbetare på 20 orter i Sverige, man ingår i en stor koncern.

Uppdraget är tänkt att påbörjas omgående och beräknas pågå löpande med möjlighet till anställning hos kund. Tjänstens placering är på huvudkontoret i Solna.
Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Arbetsuppgifter: Som orderadministratör kommer din huvudsakliga uppgift vara att registrera omfattande order gällande produkter samt tjänster i systemen. I din roll har du kontakt med de egna säljarna, avtalsadministrationen, ekonomiavdelningen, kunder och partners. Man arbetar i team, men har självständigt ansvar för att de order man hanterar är uppdaterade med korrekt uppgifter. Kunderna är större företag, kommuner, landsting och myndigheter.

Din bakgrund: Vi söker dig som hunnit arbeta minst 3 år, trivs att arbeta administrativt och har ihärdigheten att vara noggrann även om arbetet emellanåt är rutinartat. Det är bra om du har erfarenhet av orderläggning samt förståelse för det ekonomiska flödet så att du ser vilken inverkan ditt arbete har längre fram i ledet. Du har erfarenhet av arbete i affärssystem, gärna Visma, och är van att arbeta enligt processer samt att du är snabb på att registrera, även numeriskt. Har du erfarenhet från IT branschen och något partneradministrationssystem är det en fördel.
Det är ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat. Vår kund befinner sig i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna manliga sökanden för en jämnare könsfördelning.
Välkommen att träffa oss på af City 14 mars kl 10.00!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Heltid
  • Publicerat: 7 mars 2017

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023