Rekryteringskonsult med affärsansvar

Arbetsbeskrivning

Brinner du för människor, affärer och relationsbyggande försäljning och vill få chansen att ansvara för ditt eget affärsområde inom rekrytering? Var med oss och utmana den traditionella rekryteringsmarknaden.



Talents of Sweden fortsätter och växer med fler medarbetare. Vi är den nya generationens rekryteringsföretag för de mest passionerade och eftertraktade ekonomerna. Vi har lagt grunden till ett av Sveriges starkaste koncept inom rekrytering och interimslösningar och söker nu efter vår nästa rekryteringskonsult. Välkommen att vara en del av vår tillväxt och göra det vi gör, nämligen att göra skillnad!

Vem är du som passar i vårt team?

Vi söker nu efter en rekryteringskonsult med affärsansvar som har ett brinnande intresse för försäljning, människor och affärer. Vi letar efter dig som har lätt för att lära samt vill vara med och skapa och göra skillnad.  Som person tror vi att du är en entreprenör som vill arbeta i ett tight team där varje individ gör stor skillnad. Då du kommer ha ett stort inflytande i företagets utveckling och tillväxt är det viktigaste för oss att din personlighet och dina värderingar stämmer överens med våra och företagets värdegrunder. När du väl börjar hos oss kommer detta bli startskottet på en oerhört spännande resa.

Dina arbetsuppgifter


Söka nya prospekts mot nya spännande tillväxtföretag och starka varumärken.
Ansvara för kandidatleverans till flera av våra kunder, fokus ligger främst på rekrytering och konsultillsättning av specialister.
Kartlägga lämpliga kandidater för att skapa långsiktiga relationer.
Sköta hela försäljningsprocessen, leveransen och intervjuprocesser med potentiella kandidater.


Är det dig vi söker?

Du bör ha en högskoleutbildning inom ekonomi eller en motsvarande utbildning med minst ett par års erfarenhet av försäljning, rekrytering eller rekryterings- och bemanningsbranschen. Du har ett driv att skapa affärer samt förmågan att nätverka i stort. Du har en passion för människor, älskar att göra affärer och vill arbeta med att skapa långsiktiga relationer. Som person är du ödmjuk, driven, och ansvarsfull. Vi är mycket stolta över att hittills attraherat några av de mest intressanta företagen på den svenska marknaden. Du kommer fortsätta att attrahera intressanta företag samt hjälpa människor långsiktigt att hitta deras drömarbetsplats.  Vi älskar det vi gör och tror på långsiktighet med våra kunder och kandidater.

Vårt erbjudande

Som ett entreprenöriellt företag erbjuder vi dig en central plats i verksamheten där du blir delaktig i de flesta delarna i företaget. Du erbjuds att får vara med och bygga en verksamhet som förändrar hur marknaden, företag och karriärister tänker vad gäller rekrytering. För rätt person som kommer in i detta skede av bolagets utveckling är möjligheterna enorma.



Genom vårt annorlunda tänkt sticker vi ut hakan, ifrågasätter och utmanar den traditionella rekryteringsmarknaden. Vi är ett ungt bolag med starka värderingar som sätter personers passion och mjuka värden i främsta rummet. För oss är drivkrafter och prestationer är viktigare än meriter och erfarenheter.

Frågor

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Martin M Eriksson på 0735-95 73 00. Besök oss även på www.talentsofsweden.se







Sökord: Rekrytering, Bemanning, Rekryterare, Rekryteringskonsult, Recruitment, Recruiter, Försäljning, Sälj, Affärsområdesansvarig, Säljansvarig, KAM, B2B, Key Account Manager, Entreprenörsbolag, Tillväxtbolag, Jobb, Ekonomi, Talents of Sweden

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talents of Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 19 mars 2018

Besöksadress

Engelbrektsplan 2
None

Postadress

Engelbrektsplan 2
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024