OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rekryteringsträff
Välkommen till rekryteringsträff för arbete som Rulltrappsmontör i Vallentuna.
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm city, t-bana Hötorget, Tunnelgatan 3, konferensrum 1, entréplan.
Tid: fredag 16 mars kl. 13
Ta med cv och förbered dig på en kortare intervju.
Rulltrappsmontörer sökes till Jurk
Jurk bygger på yrkeskunnande och professionalism
Jurk är en koncern med stort yrkeskunnande inom flera affärsområden. Koncernen har sitt ursprung i reparation och renovering av rulltrappor sedan mer än 40 år. Med åren har verksamheten vuxit och utökats till att även omfatta svets- och plåtverkstad samt numera även stålmontage och byggverksamhet. Jurk äger även mark och kommersiella fastigheter och hyr ut lokaler för kontor, verkstad och dagverksamhet. Inom Jurk Service AB arbetar vi inom affärsområdena "Rulltrappa" och "Svetsteknik" och omsätter ca 120 Mkr årligen. Hos oss får du ett fritt och utvecklande jobb med möjlighet att testa dina idéer och hitta nya utmaningar, samtidigt som du kan vara trygg i din förvissning om att vi vet vad vi håller på med. Vi är 90 anställda i koncernen och vi växer. Vill du vara med?
Ditt uppdrag
Vi befinner oss i en expansiv fas och behovet av nya medarbetare ökar. Med anledning av det söker vi flera duktiga rulltrappsmontörer. Tjänsterna avser heltidsanställningar i en fri och omväxlade miljö. Ditt arbete är i första hand renoveringar och reparationer av rulltrappor i Stockholms tunnelbana.
Din Profil
Vi söker vi dig med driv och engagemang. Du kan ta eget initiativ, är lugn och stabil och kan lätt anpassa dig efter förändrade omständigheter. Du har lätt för att kommunicera på svenska. Du har körkort B och tycker om att jobba. Vi tror att du har jobbat några år inom industrin, är tekniskt intresserad och anser dig själv som vara "händig". Du kommer att ingå i ett väl sammanhållet arbetslag. Eftersom även andra uppgifter ibland förekommer är du inte rädd för att ta i där det behövs och framförallt vill du jobba.