Remarketinghandläggare sökes till stort bolag i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Har du ett stort bilintresse och gillar att arbeta med administration? Då är detta tjänsten för dig!

Vår kund söker dig som vill arbeta med processen kring återlämnandet av privatleasade bilar och vara med och påverka eftermarknaden.

Rollen som handläggare i Remarketingteamet innebär utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med utredning, administration samt kund- och leverantörskontakter inom bilbranschen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar administration kring såväl återlämnande av leasingfordon som avslut efter försäljningen av fordonet. I rollen ingår att göra beräkningar av försäljningspriser på fordon och ha kontinuerlig dialog med såväl andra interna avdelningar som återförsäljare och kunder. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma i rollen.



Om företaget
Mer information ges vid intervju.

Din profil
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet från liknande tjänster med fokus på kundservice och administration gärna med ekonomiska inslag. Erfarenhet från bil- och/eller finansbranschen är meriterande men inget krav. Goda kunskaper inom såväl svenska som engelska i både tal och skrift krävs för tjänsten.

Som person vill vi att du är driven och ansvarsfull samt har förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Rollen ställer krav på flexibilitet och att kunna hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Eftersom du kommer att ha kontakt med både interna och externa intressenter ska du kunna skapa goda relationer och ha bra samarbetsförmåga. Vidare är du servicemedveten och har högt kundfokus.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 september 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024