Reservdelsadministratör

Reservdelsadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en engagerad person med bred erfarenhet inom administration?


Vår kund i Viared i Borås söker dig för långsiktigt behov där du kommer att jobba i ett trevligt team med hantering av reservdelar, administration och orderläggning. Produkterna är högteknologiska och det ställs höga krav på noggrannhet i alla processer. Dina arbetsuppgifter kommer ha en stor bredd där det huvudsakliga ansvaret kommer vara orderläggning, fakturering, kontering och fraktdokumentation.


Som person har du detaljfokus och samtidigt har du inga problem att vara flexibel och vara behjälplig vid behov i produktionen med plock, pack och tillverkning. Du gillar att ta stort ansvar, är lyhörd och hjälpsam med stort sinne för service, både externt och internt. Rollen startar i januari 2024 som ett uppdrag med anställning som konsult på Randstad i Borås med avsikt att anställningen tas över av vår kund enligt överenskommelse.


Arbetstiderna är dagtid måndag-fredag


Vi arbetar med löpande urval och innebär att uppdraget kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut 2023-12-17. Vi tar inte emot ansökningar via mail, ansök direkt på vår annons. Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef är Maria Samuelsson på maria.samuelsson@randstad.se
Välkommen med din ansökan redan idag!

Ansvarsområden
 orderläggning
 prisförfrågningar
 fakturering/kontering
 fraktdokumentation
 utredning av tex saknade reservdelar

Kvalifikationer
 utfört gymnasium
 meriterande med flerårig erfarenhet av administration och service, gärna inom teknik
 teknikintresse
 datorkunskaper
 svenska och engelska i både tal och skrift

Erfarenhet
Administrativa insatser

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2023
  • Ansök senast: 17 december 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


15 januari 2024

28 december 2023

Säljare till Rydahls

23 november 2023

17 november 2023