Reservdelsman för längre uppdrag till Jordbro

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vår familjära kund i Jordbro är nu i behov av en Reservdelsman för omgående start. Personen är tänkt att arbeta fram till slutet på augusti med stora chanser till förlängning.

Dina arbetsuppgifter kommer främst handla om att ta emot och hantera reservdelsförfrågningar på telefon samt beställa reservdelar. Det krävs därmed att du känner dig bekväm med telefon som arbetsverktyg samt har en mycket god administrativ kunskap. Utöver den administrativa rollen kommer du även arbeta med mottagandet av gods samt andra sedvanliga lageruppgifter.

Du kommer arbeta dagtid måndag - fredag med start omgående fram till slutet av augusti.

Din profil
Vi söker dig som framförallt är ordningssam och har ett gott sinne för vad som behöver göras. Du kommer nämligen vara spindeln i nätet och ha helhetsansvaret på lagret. Du ska vara administrativt lagd samt ha god serviceförmåga.

Vidare ser vi att du:
* Är positiv samt har lätt att samarbeta med andra människor.
* Är ansvarsfull och noggrann
* Förstår och läsa engelska då många av kunerna är internationella
* Kan svenska flytande i tal och skrift

Meriterade:
* Truckkort (A-B)


Vi erbjuder
Du kommer bli anställd hos oss på Arena Personal men uthyrd till kunden.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Du kommer ha nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i ditt uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!

Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tveka inte att söka tjänsten redan idag eftersom kunden är i behov av personal löpande.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta Micaela Berggren på telefonnummer 073 432 26 52.
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Micaela Berggren
073 432 26 52
Jenny Bruhn
08- 587 117 14
Ingela Goding
08-587 117 03
Fredrik Edvinsson
08-587 117 38
Tony Blom

Sara Bahlenberg

Sara Bahlenberg
0733928048
Tomas Larsson
08-587 117 23
Jenny Bruhn
08-587 117 14
Micaela Berggren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Logistik AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 5 januari 2018

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Containerlossare - deltid

Containerlossare - deltid

23 maj 2024

Extra personal på lager

Extra personal på lager

23 maj 2024

Lagermedarbetare på deltid i Kristianstad

Lagermedarbetare på deltid i Kristianstad

23 maj 2024

22 maj 2024