Retail Finance Agent till ett kreditkortsföretag

Arbetsbeskrivning

IVY Talents söker en Retail Finance Agent till en av våra kunder som under de senaste åtta åren har vuxit kraftigt och utvecklat en framgångsrik nordisk kreditkortsverksamhet.

Uppdraget är en HYR/REKRYTERING vilket innebär att du kommer att vara anställd av IVY Talents men arbeta som konsult hos kund. Kundens intention är att du på sikt ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult hos oss får Du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, pension, semester med mera enligt kollektivavtal. Utöver detta får Du en individuell mentor som har gedigen erfarenhet från just Ditt yrkesområde samt från konsultbranschen.

ARBETSUPPGIFTER
Som Retail Finance Agent är din främsta uppgift att ge support samt skapa och utveckla relationen med nya och befintliga partners inom detaljhandeln. Du kommer att assistera befintliga butiker med avtal hos kunden. Som Retail Finance Agent kommer du att arbeta tätt med sälj-/marknadsavdelningen för att få information om nya kampanjer samt utvärdera och förbättra befintliga.

I din roll som Retail Finance Agent kommer du att:

- Kontakta och välkomna nya kunder via telefon.
- Hålla regelbunden kontakt men befintliga kunder via telefon.
- Ta emot inkommande samtal kring upplägg av nya krediter samt allmänna frågor från partners.
- Administrera avtal samt arbeta med bevakning/statistik.
- Kontakta samt träffa partners för att följa upp kampanjer och säkerställa att de är nöjda.
- Utifrån behov boka samt hålla i utbildning hos partners.
- Delta på interna möten med t ex marknad-/säljansvariga.

I tjänsten som Retail Finance Agent kommer du att sitta i trevliga lokaler mitt i city och tillhöra avdelningen för kredithantering, ett trevligt team på 12 personer som alla brinner för att ge bästa service!

ERFARENHET/BAKGRUND
Vår kund värdesätter en blandning av personlighet och formell erfarenhet, och för att du ska lyckas i din roll antar vi att du har:

- En eftergymnasial utbildning inom ekonomi, tex från KY eller liknande.
- Är flytande i svenska/engelska i både tal och skrift (koncernspråket är engelska).
- Har 1-2 års erfarenhet av att arbeta administrativt, gärna inom bank.
- Har goda kunskaper inom Office paketet.
- Utmärkt kommunikation och relationsbyggande kompetens.

Som person är du lyhörd, ödmjuk, glad/positiv och duktig på att förstå kundens behov. Du brinner du för att ge riktigt bra service och är inte rädd att tala inför en grupp samt har viss vana att hålla i utbildningar.

Då vår kund är en bank är det en förutsättning att du inte har en anmärkning i belastningsregistret, därför kommer ett utdrag ur belastningsregistret samt kreditupplysning att tas vid en eventuell anställning.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan via ?Ansök? knappen. Vid frågor om tjänsten ring ansvarig Emil Dreca 073-879 58 58 alt. maila till emil.dreca@ivytalents.se

Sammanfattning

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117 4 Tr
Stockholm

Postadress

Sankt Eriksgatan 117 4 Tr
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023