Rikshem söker ekonomistudent!

Arbetsbeskrivning

- En möjlighet för dig som vill jobba som ekonomiassistent/hyresadministratör parallellt med studierna
Rikshem växer i hela Sverige, och erbjuder nu dig möjligheten att vara med och växa med ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag.

Nu söker vi en serviceinriktad ekonomiassistent/hyresadministratör till vårt huvudkontor på Vasagatan i Stockholm, som kan hjälpa oss med varierande uppgifter på ekonomiavdelningen, och huvudsakligen inom hyresadministration. I din roll arbetar du med en kombination av kundkontakt, administrativa uppgifter och ekonomisk bokföring. Tjänsten innebär att du får meriterande erfarenheter från ett dynamiskt företag inom fastighetsbranschen.

Vi söker dig som:

• Är tillgänglig 1-2 dagar i veckan under terminerna och kan arbeta heltid under sommaren.
• Läser en ekonomiinriktad utbildning


Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrken, systemvana och/eller fastighetsbranschen.

För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara självständig och noggrann. Du är studenten som deltar aktivt i teamarbeten och kommunicerar lika bra med dina klasskamrater som den där telefonförsäljaren som ringer för tredje gången. Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata bostadsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på ett flertal orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i branschen.

Tycker du jobbet låter intressant, varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att ladda upp din CV och personliga brev i Rikshems rekryteringsverktyg på www.rikshem.se/jobb. Sista ansökningsdatum är den 9 februari januari 2017. Urval sker löpande. För ytterligare frågor om tjänsten vänligen kontakta hyresredovisningschef Malin Dahlgren via e-post Malin.Dahlgren@rikshem.se eller telefonnummer 010-70 99 304.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Eidenert

HR Jobb Rikshem
010-70 99 373
Karl Johansson
010-70 99 200
HR-specialist Rebecca Stålnacke

Jobb Rikshem

Fastighetschef Henrik Nordlund
010-70 99 316
Uthyrningschef Jennie Blichfeld

Fastighetschef Suzanne Hagersand

Fastighetschef Håkan Carlsson

HR Jobb Rikshem

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RIKSHEM AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 2 -
  • Publicerat: 20 januari 2017

Besöksadress

VASAGATAN 52
STOCKHOLM

Postadress

VASAGATAN 52
STOCKHOLM, 11120

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024