Roligt jobb som säljare i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att ge service, är lösningsorienterad och vill jobba med kunder på ett personligt plan? Då har du nu möjligheten att utvecklas som säljare hos vår kund i Karlskrona. Företaget befinner sig i en expansiv fas där du har chansen att bli en del av ett personligt och modernt företaget med härliga kollegor och stora utvecklingsmöjligheter.

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vår kund är återförsäljare inom IT och telefoni till såväl stora som små företag i Sverige. Telia är deras huvudleverantör där de erbjuder allt ifrån växelsystem till enskilda abonnemang och är specialiserade på helhetslösningar för både fast- och mobiltelefoni.

Det är ett personligt företag med engagerade medarbetare och härlig gemenskap. Arbetet sker i unika lokaler på Saltö i Karlskrona där du erbjuds en harmonisk och kreativ arbetsmiljö.

Vad gör en säljare?
Tjänsten är en heltidsanställning med start i augusti. Dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag mellan 08.00-17.00.

•Du startar dagen med ett morgonmöte tillsammans säljledare och kollegor där ni lägger upp en plan för dagens arbete.
•Du kommer att kontakta potentiella kunder via telefon för att erbjuda produkter och tjänster inom IT och telefoni.
•Du ansvarar för att genomföra en behovsanalys av vad kunden behöver och rekommendera produkter för att hitta bästa möjliga lösning.
•När du har etablerat en kundkrets ansvarar du för vidare försäljning till dessa och arbetar med att vårda kundrelationerna.

Vad betyder tjänsten för företaget?
Verksamheten mål är att erbjuda sina kunder det bästa inom IT och telefoni, där du som säljare blir du en nyckelperson i verksamheten genom att skapa och utveckla kundrelationer. Du bidrar till att föra företaget framåt och agerar som deras ansikte utåt.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som Säljare?
Du talar och skriver svenska flytande samt är bekväm med att ta emot samtal på engelska. Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet av försäljning eller kundkontakter tidigare. Vi kommer dock att lägga störst vikt vid dina personliga egenskaper och vilja att utvecklas i rollen.

Personliga egenskaper som värdesätts i rollen:
•Du är positiv och älskar kontakt med andra människor.
•Du är driven, resultatinriktad och ser möjligheter.
•Du har god verbal förmåga och är professionell i din framtoning.

Hur söker jag jobbet?
Du ansöker genom att registrera dig på www.manpower.se och sök via Jobid: 969307. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Telefonintervju och urval kommer att påbörjas omgående så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan ni erbjuda mig?
•Du kommer att få en fast grundlön plus provision. Det finns alltså stora möjligheter att påverka din lön utöver grundlönen.
•Du kommer att få en säljutbildning och ständigt coachas för att utvecklas som säljare.
• Anställningen kommer att börja som en uthyrning där du är anställd av Manpower under de första 3 månader. Tanken är därefter att anställningen övergår till kund.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 6 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb