OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Sales Administrator sökes för kunds räkning med placering i Stockholm (Kista). Företaget är ett välkänt internationellt bolag verksamma inom komsumentelektronik (fokus på Audio produkter).
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sales Administrator kommer du att agera som spineln i nätet för att assistera Account Managers med offerter, ordermottagning, administration av kundregister och priser osv.
Dina huvuduppgifter kommer att vara:
• Hantera beställningar av POS eller annat säljmaterial från Account Managers eller direkt från kunder
• Administration av kundinformation såsom avtal, kontrakt och övrig relevant kundinformation
• Hantera prisförfrågningar, orderbeställningar samt ha kontroll över priser och kvantiteter på relevanta artiklar
• Distribuera orderformulär till respektive avdelningar
• Koordination av orderstatus, leveranstid, priser, produkttillgänglighet och back orders
Din bakgrund
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet av liknande roller sedan tidigare och också gärna från liknande branch.
Vana av att arbeta strukurerat i affärssystem, gärna SAP
Relevant eftergymnasial utbildning är meriterande
Övrigt
Personliga egenskaper
• Tekniskt intresserad i allmänhet och musikintresserad i synnerhet
• Utåtriktad med glimten i ögat
• Strukturerad, affärsmässig och med egen motor
• Ödmjuk med förmåga att sammarbeta med andra
I det här uppdraget samarbetar uppdragsgivaren med Sale Nordic där du också blir anställd som konsult i en bemanningslösning tillsvidare.Kontraktet är inledningsvis på 6 månader med en stor möjlighet att det förlängs. Möjligheten finns även att anställningen går över till en permanent anställning hos uppdragsgivaren. Tillsättning är så fort som möjligt.
Sale Nordic
Sale Nordic är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.
Sale Nordic har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag.
Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet.
Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område.
Vi kallar det, Passion for People!
Besök gärna http://www.salenordic.com/sv för mer information.
Vi kommer att göra en löpande rekryteringsprocess så sök tjänsten omgående vid intresse. Vid frågor kontakta johan.hallberg@salenordic.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Kjällström
Alexander Lundberg
Ann Bodin
08-546 755 52
Ann Bodin
Jenny Lindgren
Christofer Landerby
Johan Hallberg
Johan Hallberg
0708780661
Katarina Crohns
Christofer Landerby