Sales Coordinator sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu Sales Coordinator till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att ansvara för och sköta den administrativa delen på försäljningsavdelningen.I arbetsuppgifterna ingår bl.a. daglig mail- och telefonsupport, hantering av kontrakt och övriga samarbetsdokument samt att arrangera konferenser.Vidare blir det din uppgift att ansvara för kommunikation med distributörer och återförsäljare gällande kampanjer, säljaktiviteter och agera back-up för de andra i teamet.En del utlandsresor kan förekomma.Tjänsten är på heltid med start i början av oktober, varaktighet till januari. Vi söker dig som är en god administratör och som har några års arbetserfarenhet av administrativa uppgifter.Du är en god lagspelare som även har förmåga att arbeta självständigt.Förändringar är något du ser positivt på och du är mycket flexibel.Ett krav är goda kunskaper i Officepaketet.Då arbetet innebär mycket kontakt med utlandet krävs+ goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt.Kunskaper i andra nordiska språk ses som meriterande, likaså tidigare erfarenhet från försäljning.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör

Administratör

10 juni 2024