Sales Support

Arbetsbeskrivning

Pay Solutions tillhandahåller betalningslösningar till nordiska företag i syfte att förbättra kassaflödet och minimera kreditförlusterna. De tjänster vi tillhandahåller är Fakturaservice, Juridik och Inkasso. Pay Solutions är ett snabbväxande företag med huvudkontor i Göteborg. Vår tillväxt har det senaste året varit 40%.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består primärt av att hjälpa försäljningschef/säljare med att kontakta befintliga kunder, ta fram statistik, förbereda säljpresentationer, medverka vid kundbesök samt svara på mail och telefonsamtal från kunder. Vidare ingår det i tjänsten att aktivt jobba med kundämnesselektering. Du ansvarar tillsammans med säljare för arbetet med att både utveckla och förvalta samarbetet med våra kunder. Arbetet kräver god administrativ förmåga och snabbhet samt en god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet av någon form av säljassistent- eller kundservicearbete samt att du har mycket goda IT-kunskaper. Du är också utåtriktad och tycker om att ha kontakt med kunder. Som person är du positiv och prestigelös samt noggrann och ansvarstagande. Du kommer att erbjudas ett spännande och utvecklande arbete på ett ungt företag som är i en expansiv fas. Vårt kontor ligger i centrala Göteborg.

Vi söker dig som både vill ha ett varierat och omväxlande som ett utvecklande arbete.

Din ansökan vill vi ha per e-post, info@paysol.se senast 2014-08-20.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christer Eriksson
031-7882325

Sammanfattning

Besöksadress

Västra Hamngatan 9
GÖTEBORG

Postadress

Västra Hamngatan 9
GÖTEBORG, 41117

Liknande jobb


10 maj 2024

27 april 2024