Säljande kundservicemedarbetare till Canal Digital i Kalmar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu fler säljare till vårt uppdrag Canal Digital. Vill du ha ett jobb med stora utvecklingsmöjligheter som du kan ha nytta av i din fortsatta karriär? Vill du ha en utmaning och sporras av tävlingar? Vill du jobba i ett kreativt gäng med härliga kollegor?

I så fall är det hit du vill! 
 
Arbetsuppgifter

Du tar emot inkommande samtal för Canal Digitals kundservice där kunderna önskar förändra/ fråga om eller avsluta sitt abonnemang av produkter och tjänster. Du ska vara lyhörd för kundens önskemål, säkerställa att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet utifrån deras intressen och behov. Du tar också emot samtal från kunder som behöver hjälp med att lösa tekniska problem eller har allmänna frågor om sitt abonnemang.

Vi söker dig som

Är kundinriktad, flexibel och resultatinriktad. Du har lätt för att lära och gillar nya utmaningar. Du motiveras av ett högt arbetstempo och gillar att jobba emot tydligt uppsatta mål. Du som söker ska ha slutfört gymnasiet och har godkänt betyg i svenska och engelska

Om Webhelp Nordic

Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!

Webhelps Värdeord 
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara

• Fun & Social 
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder. 
• Learning & Growing 
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker. 
• Challenges & Recognition 
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Vi söker dig med rätt inställning och attityd!

Om jobbet

Region 
Kalmar i Kalmar län

Arbetstid / Varaktighet 
Arbetstiderna är förlagda under våra öppettider 8-21 måndag till lördag, söndagar 10-19. 
Tjänstens omfattning är timanställning (832-anställning) vilket innebär att man efter 832 timmar blir erbjuden någon form av tillsvidareanställning (50%, 75% eller 100%) beroende av behov)

Startdatum  
2017-03-06

Lön / Förmåner  
Lön enligt kollektivavtal, samt provision och säljpriser. 
Friskvård- och massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Mest förlagt till dagtid 08-17 men kvällar och helger förekommer Deltid (832-anställning)
  • Publicerat: 20 februari 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024