Säljare inom DVH Skövde

Arbetsbeskrivning

Sales Support Sweden AB är ett helägt dotterbolag till Hamravik Group AB och grundades 1993. Vi är totalt 200 anställda och omsätter ca 165 MSEK. Huvudkontoret ligger på Riddargatan i centrala Stockholm. Vår grundidé är att i nära samarbete med våra uppdragsgivare vara bäst på att effektivt bygga starka varumärken i bland annat butik och restaurang. Läs gärna mer på vår hemsida: www.salessupport.se.




Vi behöver förstärka vårt team med ytterligare säljare till Skövde med distrikt Västra Götaland.

Om tjänsten

Du kommer inom ditt distrikt att ansvara för att sälja in nyheter och informera om kampanjer till butiker inom dagligvaruhandeln. Ditt arbete innebär också ansvar för budget, uppföljning och resultat. Du förväntas bygga långsiktiga relationer för att främja tillväxt och lönsamhet för såväl Sales Support som våra kunder och uppdragsgivare. Rollen kommer även att innebära kategori- och utrymmesanalyser där din uppgift blir att analysera våra produktkategorier för att kunna utveckla Sales Support position på butiksnivå.

Din bakgrund
För att lyckas i din roll som säljare hos Sales Support behöver du ha arbetat som etablerad säljare och ha 3-5 års erfarenhet från försäljning samt goda kunskaper om branschen i stort. Vi ser också att du har en god analytisk förmåga. Har du arbetserfarenhet från dagligvaruhandeln är det meriterande. Vi tror att du är gymnasieekonom eller motsvarande och innehar körkort för personbil (B).

Som person är du en utåtriktad visionär med stor social kompetens. Du är förtroendeingivande och pålitlig med en god förmåga att skapa långsiktiga win-win relationer. Företaget genomsyras av en stark laganda och våra medarbetare är alla ansvartagande personer som tycker om att bidra till gruppens framgång. Du värdesätter god struktur och bra planering samt har en stark egen drivkraft och tävlingsinstinkt. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket och god förmåga att kommunicera. Vi förutsätter att du behärskar MS Office-paketets olika delar.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett fartfyllt och spännande arbete i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Våra medarbetare är vårt varumärke – därför ställer vi höga krav på vår personal och ger i gengäld goda utvecklingsmöjligheter och chansen att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning och stark gemenskap.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Övernattning kan vid enstaka tillfällen förekomma.


Låter detta intressant?
För mer information eller frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig försäljningschef, Robin Thelin, robin.thelin@salessupport.se

Sista ansökningsdag är 2013-10-06

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Dahl

Jonas Törnqvist

Claes Nilsson

Robin Thelin

Henrik Sjöö

Daniel Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sales Support Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 13 september 2013

Besöksadress

Riddargatan 19
None

Postadress

Riddargatan 19
Stockholm, 11457

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023