OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Per i Näven Bemanning AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.
Tjänst
Till vår bemanningsverksamhet söker vi en säljare med konsultansvar till vårt kontor i Ulricehamn. Tjänsten som säljare hos oss innebär en bred och varierad roll med förvaltning och uppbyggande av egen kundstock. Du sköter självständigt hela säljprocessen från sälj till leverans av kandidater.
Arbetsbeskrivning
Sälja bemanning och rekryteringsuppdrag.
Ta fram kravprofiler, göra urval, intervjua, anställa medarbetare, bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Utveckla och coacha de befintliga medarbetarna i deras uppdrag.
Uppföljning och återkoppling med befintliga kunder för att planera rullande och kommande uppdrag.
Sköta administrativa sysslor kopplat till försäljningen och uthyrningsverksamheten.
Uppsökande av nya och befintliga kunder både via telefon och besök.
Kravprofil
Vi söker en person med stark säljprofil, erfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande.
Stort intresse för kundrelationer, rekrytering och bemanning.
Vi tror att du som person förtroendegivande, aktiv och tycker om att ta egna initiativ för att nå dina mål.
Då vi jobbar i team vill vi att du är en lagspelare som bidrar med energi för att skapa en positiv arbetsmiljö både hos oss och våra kunder.
Har du redan ett etablerat kontaktnät hos företagen i regionen är det ett stort plus.
Du ska trivas med att arbeta i en händelsestyrd verksamhet och vara redo att ta helhetsansvar för dina uppdrag.
Tjänsten kräver B-körkort.
Personlig profil
Du är självgående, noggrann och flexibel person som känner stor ansvarskänsla för ditt arbete. Vi förutsätter att du har social kompetens och tycker om att ha kontakt via telefon. Kundfokus och service ser du som en självklarhet.
Du har erfarenhet av försäljning och marknadsföring. Du är en hungrig och idérik relationsbyggare.
Övrigt:
Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med möjlighet till förlängning.
Start mitten på november 2014.
Du erbjuds en bred tjänst i ett framgångsrikt tillväxtföretag där du kan påverka din yrkesroll med stora utvecklingsmöjligheter.
Datakunskap: MS Office och erfarenhet av arbete i affärssystem.
Språk: Svenska och engelska, mycket god kunskap i tal och skrift.
Skicka din ansökan till: asa@perinaven.se
Intervjuer sker löpande så skicka gärna din ansökan redan idag. Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Andersson
0321-53 14 71
Åsa Andersson
0321-53 14 71
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430