Säljare till Telias Kundtjänst och Save Desk i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Just nu söker vi ytterligare talanger inom sälj och kundbemötande inom vår kundtjänst.

Your next challenge?
Jag heter Frida Fager och tillsammans med mina kollegor söker vi fler medarbetare till både vår kundtjänst och vår Save Desk. Vi som jobbar på kundtjänst är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia! Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang och bredbandslösningar. Med vår dialog ser vi även till att hjälpa våra kunder som vill förändra eller avsluta sina abonnemang.

För att du ska lyckas hos oss får du en säljutbildning eller grundutbildning som innehåller vår säljstrategi baserad på beteendevetenskap. Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som säljare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!

Your new team and leader
Vårt kontor ligger i Gårda, Göteborg med bara 15 minuters promenadavstånd från Göteborgs Central. I huset jobbar 1600 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Vi på savedesk sitter på ett ljust och fräscht våningsplan med utsikt över härliga Göteborg. Vi arbetar i ett öppet kontorslandskap. Du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra.

Vi som säljledare här i Göteborg är kända för att få våra säljare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Jag och mina kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!

What about you
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl försäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån upplevelsebaserad försäljning och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing

Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Contact
För frågor om tjänsten på Save desk är du välkommen att kontakta Frida Fager på telefonnummer 0703-956853 och för frågor om kundtjänst Frida Sand Engman på 0703-479080. Manpower kommer att stötta oss i urvalet.

Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger. Du börjar din anställning med en utbildning med beräknad start i mars eller april. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Stockholm
  • 36 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid, variterande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstidsanställning och provanställning 6 månader
  • Publicerat: 20 januari 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024