Säljare/ekonomiassistent - deltid

Arbetsbeskrivning

Vill du kombinera din passion för sälj och ekonomi? Då har du hittat rätt.

Vi söker för vår kunds räkning en säljare/ekonomiassistent som kan hjälpa till 2-3 dagar i veckan (fördelaktigt måndag-onsdag). Tjänsten är i Tomelilla och start är i början av september.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
*Ta hand om inkommande och utgående samtal från/till livsmedelsbutiker
* Merförsäljning
* Enklare bokföring i Axapta
* Receptionsjobb
* Vara en hjälpande hand där det behövs

Din profil
Din personlighet och inställning är dina främsta egenskaper för denna tjänst. Du trivs med kundvård och har ett intresse för försäljning. Du är prestigelös och en lagspelare som stöttar och hjälper din omgivning när det behövs. Du har självklart god datorvana och är en van användare av internet. Vi ser även gärna att du har erfarenhet inom sälj och har telefonvana. Har du erfarenhet av ekonomi är det meriterande då du kommer få jobba med en del bokföring och receptionistjobb.

Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Nilsson på tfn: 0734-159365.

För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3815

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.

Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Centric - connect.engage.succeed.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024