Säljassistent

Arbetsbeskrivning

Svenskägda Nexus är ett innovativt och snabbväxande produktbolag som utvecklar identitets- och säkerhetslösningar. Vår teknik hjälper verksamheter att digitalisera genom att: skydda e-handel eller nätbank, hantera fysisk och digital åtkomst, säkra kommunikation mellan saker, skydda e-tjänster i offentlig sektor samt säkra inpassering.

 

Att skapa, hantera och använda identiteter är själva fundamentet för all säkerhet, både fysisk och digital. Vi har gjort identiteterna pålitliga för människor, mjukvaror och saker ända sedan 1984, och vår teknik är i dag betrodd av en lång rad organisationer och 100 miljoner slutanvändare runt om i världen. Vi är 300 medarbetare på 15 kontor i Europa, Indien och USA, och har ett globalt partnernätverk.

Arbetsuppgifter

I rollen som Säljassistent stötar du främst försäljningsansvarig i det dagliga arbetet. Du har en god inblick i företagets säljprocesser, skickar ut offerter och kontrakt till kunder, hanterar kundförfrågningar och lägga in order i systemet. Du kommer att sammanställa och skicka ut rapporter samt sköta en viss fakturering.

Tillsammans med försäljningsansvarig initierar ni försäljningsaktiviteter och ser till att försäljningsmöjligheterna maximeras.

Formella krav

• Eftergymnasial utbildning inom relevant område så som marknad/försäljning alternativt några års arbetslivserfarenhet som säljsupport, säljassistent eller motsvarande
• Övertygande intresse för försäljning 
• Mycket Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att både trivas och lyckas i rollen som assistent krävs det att du är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du har ett flexibelt förhållningssätt. Du trivs att arbeta i ett högre arbetstempo och är van vid att omprioritera men lyckas alltid bibehålla den goda strukturen. Vi tror också att du har en god känsla för service. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information

I den här rekryteringen samarbetar vi med Captica AB. Vi gör urval löpande varpå vi vill ha din ansökan snarast. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa Christoffer Björklund på telefon: 08-411 24 70

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CAPTICA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 28 oktober 2016

Liknande jobb


Säljsupport - Märsta - Heltid

Säljsupport - Märsta - Heltid

2 juni 2024

2 juni 2024

31 maj 2024

31 maj 2024