Säljkoordinator och projektledare till Advantum Kompentens

Arbetsbeskrivning

Advantum Kompetens AB grundades 2000. Sedan dess har vi utvecklats till att idag vara ett rikstäckande företag där vi genomför öppna utbildningar i Stockholm, Göteborg och Malmö samt företagsinterna utbildningar även i övriga Sverige, Norden och Europa. Vi är ca15 anställda och 30 utbildare där vår huvudsakliga verksamhet är kompetensutveckling och utbildningsprodukter. Vi är medlemmar i såväl SAUF, Sveriges Auktoriserade Utbildningsföretag som SLA, Swedish Learning Association.

Advantum Kompetens AB har en mycket positiv utveckling med stor efterfrågan på våra tjänster. Vi söker nu en säljkoordinator/projektledare med placering i Stockholm (där vårt huvudkontor ligger). Din roll är att säkerställa våra leveranser och vara lite av spindeln i nätet. Du får förstås en god inskolning och utbildning av oss för att lyckas i din roll, men erfarenhet av liknande arbete är en fördel. Du blir en del av produktionsteamet men rapporterar organisatoriskt till vår VD för Advantum Consulting.

Tjänsten innebär att du kommer att:
Ta vid där säljarprocessen går över i leverans.
Följa projektplaner och leverera på utsatt tid.
Koordinera med kund och produktionsteamet så att rätt information går till rätt ställe
Sätta upp projekt i system och följa upp
Vara med på och driva projektmöten där kvalitetsgenomgångar av projekt görs
Följa upp leveranser med kund och initiera uppföljningsmöten och säljmöten


Vi kan erbjuda ett arbete där du: får möjlighet att komma in i en spännande roll i ett framåtriktat företag som är i ständig tillväxt. Vi är ett företag som är förändringsinriktade, affärsmässiga, har ett stort mod och vågar vara annorlunda samt är inställda på att lyckas med det vi företar oss. Du kommer få stora möjligheter att påverka, driva och utveckla ditt ansvarsområde självständigt.

Utbildning/Erfarenhet Du har erfarenhet av att arbeta med projektledning och eller administrativa system under något eller några år. Gärna från liknande bransch och har ett tydligt affärstänk. Du har hög social kompetens då arbetet kräver att du samarbetar med olika personer och olika grupper. Du har goda kunskaper i Office-paketet och behärskar svenska i både tal och skrift. Vi ser också gärna att du behärskar engelska i tal och skrift då allt fler av våra kunder är engelsktalande. För att du ska lyckas i arbetet krävs struktur och en god förmåga att planera arbetet, ett bra affärssinne och förmåga att fatta snabba beslut. Du tycker förstås också om att utvecklas, är nyfiken på att lära dig nya saker och du har en god portion humor.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultansvarig Linda Bergström
08-410 40 650
Säljchef Alice Orbelin
07090618737
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299 447
VD Per Dahl
0733-299447

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADVANTUM KOMPETENS AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månadslön
  • Heltidstjänst som startar med en 6 månaders provanställning
  • Publicerat: 20 september 2018

Besöksadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM

Postadress

Karlavägen 108
STOCKHOLM, 11526

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023