Säljkoordinator till B.Braun Medical AB

Arbetsbeskrivning

Om Bolaget

B. Braun Medical AB är ett helägt dotterbolag till B. Braun Melsungen AG, ett tyskt familjeägt företag med mer än 180 års verksamhet inom det medicinska området. B. Braun koncernen har i dag mer än 62 000 anställda i 65 olika länder. I Sverige har B. Braun Medical AB 64 anställda, fördelade på våra tre divisoner; Aesculap, Hospital Care och Avitum. B. Braun Medical AB arbetar även under devisen Sharing Expertise, där de genom utbyte av kunskaper med sina kunder förbättrar behandling och arbetsrutiner vid sjukhus och läkarmottagningar samt öka säkerheten för patienter, läkare och vårdpersonal under vår vision - we protect and improve peoples health all over the world.

Vi söker nu efter en säljkoordinator till vår kund B.Braun Medical AB med kontor i Danderyd.

Om rollen

Du erbjuds ett arbete med möjlighet att vara med och påverka utvecklingen av arbetet och teamets uppgifter in i framtiden. Du kommer att bli en del av ett engagerat och erfaret team i en positiv arbetsmiljö, som kontinuerligt arbetar för att främja en öppen dialog och ett starkt samarbete. Bolaget har en stor grad av lojalitet till varandra och till företaget. Du blir en del av ett litet team som jobbar tätt tillsammans men med olika ansvarsområden. I rollen rapporterar du till Divisionschef.

Du kommer att arbeta med orderläggning och offerthantering. Du kommer även att hjälpa kunder och våra säljare genom att besvara inkommande frågor om exempelvis priser och produkter samt vara behjälplig vid avvikelser av leveranser. Det är viktigt att du kan trivas med många pågående uppgifter samtidigt, och att du kan se lika värde i att lösa alla typer av uppgifter väl.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå utav

- Både intern och extern kundservice

- Orderhantering och leveransfrågor

- Skapa offerter

- Hantera vårt provlager och demoprodukter

Om dig

Du är en person som kan arbeta självständigt med dina uppgifter och tar ett proaktivt ansvar för att lösa dem. Du agerar med ett fokus på våra kunder. Du ser och föreslår förbättringar av de processer som definierar ditt dagliga liv och är öppen för nya lösningar. Du har god förståelse för IT i allmänhet samt integration av IT-system. Du förstår värdet av korta och enkla processer och du kan hålla fokus på det väsentliga i en ibland hektisk vardag. Du är också en person som kan arbeta nära många olika typer av människor där du förstår allas lika värde oavsett erfarenheter och bakgrund. Du uppskattar kontinuerlig och nära kommunikation och bidrar aktivt till att förbättra arbetet, steg för steg.

Kvalifikationer

- Flytande i svenska tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

- Gymnasial utbildning

- Erfarenhet av att arbeta i CRM system

- Erfarenhet av arbete i liknande roll

Meriterande

- Tidigare arbete med kirurgiska instrument

- Erfarenhet av att arbeta i SAP eller Salesforce

- Förståelse för de skandinaviska språken

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag med möjlighet till hybridarbete när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos B. Braun Medical AB med bra förmåner och trygga villkor. Som ett steg i denna process använder vi oss av personlighet- och färdighetstester. Tillträde önskas så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid. Bolaget sitter i fina lokaler i Danderyd.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023