Säljstöds-medarbetare sökes till IT-bolag!

Säljstöds-medarbetare sökes till IT-bolag!

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att ge riktigt bra service och gillar att göra det lilla extra för att nå resultat?
Vi söker dig med en administrativ ådra som samtidigt kan prata med kunder och ha ett säljfokus i sinnet.

Sök redan idag, urval sker löpande!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Sales Support kommer du att arbeta i ett team med Kundansvariga, där din uppgift är att stötta dem i de dagliga affärerna.
Du kommer vara kundens kontaktperson inne på vår kunds kontor, stötta Kundansvariga som mestadels är ute och träffar kunderna, och hantera alla delar av vår löpande försäljning. Arbetet innebär ett högt tempo och egna initiativ i en snabbföränderlig miljö.

Rollen är en klassisk spindeln i nätet-roll där du fungerar som ett nav mellan olika avdelningar internt och mellan kund.

Du kommer bland annat sköta kundens beställningsportal, besvara produktfrågor, lägga försäljningsordrar, hantera inköp, hantera garantiärenden och returer samt ta fram enklare offerter. Du håller även kontakt med tillverkare och distributörer för att ta fram aktuella priser och beställningsunderlag.


Om företaget
Vår kund är en återförsäljare av IT till företag. De grundades 2004 med målsättningen att utmana de stora jättarna i vår bransch. De är idag cirka 60 anställda och har samma målsättning som vid starten. Vår kund erbjuder sina kunder skräddarsydda produkter och tjänster inom IT.
Mer information vid en eventuell intervju


Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du:
• Är serviceinriktad och har ett säljdriv
• Har erfarenhet av försäljning
• Har god administrativ förmåga
• Har ekonomisk förståelse

Det är plus om du dessutom:
• Har kunskap inom IT-branschen.

Som person gillar du att jobba mot mål och har lätt att driva små projekt. Vi värderar kundbemötande högt och ser därför att du är service-minded.
Du är dessutom initiativrik och gillar att ta beslut.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Solna

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


16 maj 2024

Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024