Säljsupport till Input interiör i Helsingborg

Säljsupport till Input interiör i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Vår säljsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare och monteringsavdelning är du med och förverkligar nya miljöer med möbler och inredning hos ledande företag, näringslivskunder och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som säljsupport är dina främsta arbetsuppgifter:
Assistera projektledare administrativt vid upphandling, offertarbete och orderhantering.
Ta fram enklare möbleringsförslag samt assistera vid kundbesök.
Bemanning av vår telefonväxel.

Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Serviceinriktad och ansvarsfull.
Strukturerad och noggrann.
Kommunikativ och affärsmässig.

Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 19 juni. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Josefin Johansson på +46 73 302 59 04 alt. josefin.johansson@inputinterior.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karolina Gradvall

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Input interiör 0580
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2022
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Besöksadress

Gottorpsgatan 57
None

Postadress

58273
0580, 58273

Liknande jobb


10 maj 2024

27 april 2024