Säljsupport till Input interiör i Stockholm

Säljsupport till Input interiör i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Vår säljsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt administrativa team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare är du med och förverkligar nya miljöer hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som säljsupport är dina främsta arbetsuppgifter att:
Assistera projektledare administrativt vid upphandling, offertarbete och orderhantering.
Vårda relationer med nya och befintliga kunder.
Säkerställa att arbetet från upphandling till leverans genomförs inom projektets ramar.

Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som trivs med att arbeta självständigt såväl som i team och även har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. Du kan hantera många olika typer av projekt samtidigt och hjälper gärna till där det behövs. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Serviceinriktad och ansvarsfull.
Strukturerad och noggrann.
Kommunikativ och affärsmässig.

Tidigare erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Input interiör AB Västra Frölunda
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 april 2022
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Postadress

Fältspatsgatan 2
Västra Frölunda, 42130

Liknande jobb


Kundsupport

Kundsupport

5 juni 2024

31 maj 2024