OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Enklare Vardag är ett företag som erbjuder hemtjänst, personlig assistans och ledsagning i Stockholm med omnejd.
Sedan vi startade verksamheten år 2007 har Enklare Vardag vuxit kraftigt. Enklare Vardag har i dag drygt 150 anställda.
Vi söker nu en samordnare till vårt kontor i Akalla, Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Enklare Vardag söker nu en samordnare som i nära samarbete med enhetschefen, leder arbetet för hemtjänsten för de norr liggande kommunerna.
I tjänsten ingår dessutom:
Bemanningsansvar
Schemaläggning
Hembesök
Upprättande av genomförandeplaner
Social dokumentation
Arkivering
Kvalifikationer:
Sjuksköterska eller socionom
Mycket goda datorkunskaper (Mac, Windows, iOs, Android).
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Erfarenhet av äldreomsorg, i synnerhet hemtjänst.
Goda kunskaper i ParaSol samt gärna kunskap om PulsenCombine och Procapita.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Carlos Andersson
08-12200430
073-421 37 77
Rekryteringsansvarig Carlos Andersson
08-12200430
0734213777
Rekryteringsansvarig Carlos Andersson
0812200430
0706008692
HR Carlos Andersson
0706008692
0706008692