OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som ser lösningar och gillar att pussla?
Klarar du av personalansvar och högt tempo med eget stort ansvar?
Då är du välkommen att söka vår utanonserade administratiiva tjänst.
Anställning:
För en heltidsanställning söker vi en samordnare som främst kommer att fokusera på det administrativa men med visst övergripande ansvar för kunder och personal.
Information om företaget:
Söders Demens och Specialteam är ett privat företag inom hemtjänst som är specialiserade inom demens, psyk/missbruk och funktionsnedsättning. Vi är belägna på Södermalm.
Läs mer om vårt företag och hur vi arbetar innan du söker tjänsten på www.sodersdemensteam.se
Arbetsuppgifter:
Du kommer dagligen att planera och placera ut kunder utifrån ett schemaprogram, detta sker även manuellt för att få ut bästa möjliga. Krävs att du är bra på att planera och räkna för att se helheten.
Detta innefattar att du är datavan och kan tolka och planera utifrån biståndsbeslut och framförallt ska du kunna se lösningar och tycka att det är roligt.
Du ringer in vikarier och planerar tillsammans med andra samordnare det dagliga arbetet.
Du har nära kontakt med biståndshandläggarna och går alltid ut till kunderna när problem uppstår samt återkopplar till anhöriga och personal. Du lägger in nya genomförandeplaner till kunder samt uppdatera redan exisisterande kunders genomförandeplaner.
Stockholms stad använder sig av ett paragå program som fungerar som en stämpelklocka för medarbetarna genom arbetspasset. Din uppgift är att varje dag granska och godkänna insatser och pass.
Utbildning/erfarenhet
Du ska ha arbetat med biståndsbeslut inom hemtjänst sedan tidgare och klara av ovannämna uppgifter samt personalansvar och kunna hantera och lösa konflikter.
Varmt välkommen med din ansökan
Kontaktpersoner på detta företaget
Marknadschef Veronica Weström
Marknadschef Veronica Weström