OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Eslöv är en populär bostadsort med närmare 32 000 invånare, belägen i Öresundsregionen. I Eslöv är det nära till det mesta, inte minst tack vare de goda tågförbindelserna med övriga delar av Skåne och Köpenhamn. I kommunen finns småstadens lugn, närhet och levande landsbygd, men också tillgång till kultur och affärsutbud.
I Eslövs kommun tar vi tillvara alla medarbetares kompetens, oavsett olikheter. Kommunen är certifierad enligt standarden Investors in People, IiP, som förenar verksamhetsutveckling med delaktighet och utveckling för medarbetarna.
ARBETSUPPGIFTER
Du ansvarar för helheten i Medborgarcentrum och för att kvalitè och service upprätthålls.
Du ansvarar även för bemanning och har administrativa uppgifter.
Du arbetar i en organisation som arbetar målinriktat och har stort fokus på service och gott bemötande.
I tjänsten kommer du även att vägleda och ge service till medborgarna vid personliga kontakter och telefonservice samt ge intern service.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är en engagerad samordnare med stor känsla för service. Du ska kunna arbeta självständigt och i grupp. Du ska ha kreativa ideèr, vara lösningsfokuserad och ha stort medborgarfokus.
Det krävs att du är stresstålig, effektiv, tycker om att ha många bollar i luften och förmåga att prioritera.
Du ska ha god kännedom om kommunen och ett stort samhällsintresse.
Mycket stor vikt läggs vid personlig lämplighet och social kompetens. - Ledaregenskaper är ett krav.
- Erfarenhet från receptions - eller kundtjänstarbete är ett krav.
- Receptionsutbildning eller liknande är ett krav.
- Datakunskap är ett krav.
- Språkkunskaper så som engelska är en merit.