OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CL assistans verksamhet inom personlig assistans växer och vi söker nu en till samordnare. CL assistans vänder sig till äldre- och funktionshindrade personer och tillhandahåller vård och omsorg dygnet runt, i och utanför deras hem. Vår verksamhet kännetecknas av snabb service med hög kontinuitet, flexibilitet och tillgänglighet. Vår utgångspunkt för all service är trygghet, självbestämmande, integritet och gott bemötande. I ditt arbete ingår att upprätta och skapa nya kundkontakter samt följa upp kontakter med våra befintliga kunder. Du kommer att ha personalansvar för våra personliga assistenter inklusive rekrytering, lönehantering, hålla i personalmöten, personalplanering med löpande schemaläggning och grundschema mm .Du ska kunna medla nya kunder till företaget. I arbetsuppgifterna ingår även att hålla goda kontakter med kommun, försäkringskassa, de fackliga organisationerna mm KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, gärna inom PA-området eller inom vård- och omsorg. Du ska kunna gällande lagar för LSS. Du tycker om att arbeta resultatinriktat och har lätt för att skapa goda kundkontakter. Du är initiativrik och drivande och har uthållighet vid förändring av en verksamhet. Du skall ha erfarenhet från en ledande befattning/arbetsledning, gärna kännedom om relevant lagstiftning kring personlig assistans och en vana att möta människor med funktionsnedsättning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetsansvarig Linda Malki
073-667 72 35
VD Linda Malki
073-667 72 35
Samordnare Lizette Björkegren
070-496 71 72
Samordnare Linda Green
073-667 72 35
samordnare Lena Calmer
0498-659114
Verksamhetsansvarig Josephine Hansell
Enhetschef Charlotta Lindgren
0853170070