OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som butiksmedarbetare på vår godsmottagning ansvarar du tillsammans med dina kolleger för att säkerställa ett effektivt varuflöde från godsmottagningen tills att varan finns hos rätt kund i rätt tid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av utlämning av varor och lastning av gods till kunder, lossning av ankommande gods, kontrollera inkommande leverenser och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din Profil
Du som söker behöver ha erfarenhet av godsmottagning samt erfarenhet av kundmöten. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande tidigare eller med något annat serviceinriktat yrke. Vidare ska du vara noggrann, strukturerad samt god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att nå framgång tillsammans med dina kollegor. Truckkort (A1-A4 & B1-B4), B-körkort och truckvana är ett krav. Har du ledarskapserfarenhet är det meriterande.
Arbetstid/Varaktighet:
Deltid 30 tim/veckan samt 35 tim/veckan. Arbetstiderna är morgon, kväll samt helg
Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.
Tillträde:
Visstidssanställning mars-31/5. 30/h veckan tom april, from maj 35h /v.
Sässongsanställning juni -31/8
Visstidssanställning september 35h /v.