Säsongspersonal till reception och konferens

Arbetsbeskrivning

Att arbeta hos oss ger dig tillgång till en företagskultur som kännetecknas av en stark laganda, framgångsrikt samarbete och mångfald. Vi tror på våra medarbetares förmågor och skapar en stimulerande arbetsmiljö där du med rätt inställning har möjlighet att utvecklas, lära och lyckas. För att förbli framgångsrika är Hälsa, Miljö och Säkerhet vår prioritet nummer ett i vår dagliga verksamhet.

Vem trivs hos oss? Är du serviceinriktad, gillar ett högt arbetstempo och att jobba med varierande arbetsuppgifter kan du vara rätt person och den nya kollegan vi söker! För att trivas hos oss är det viktigt att du delar och känner dig bekväm med våra värderingar:


• Öppenhet, tillit och integritet
• Passion för kvalitet
• Framgång genom lagarbete
• Ansvar
• Vi kan

Om verksamheten och tjänsten Nu söker vi en medarbetare till Ljungskile Kustkonferens. Anläggningen har idag 49 hotellrum och under sommarsäsong 73 vandrarhemsrum, totalt ca 300 bäddar. Tjänsten en visstidsanställning på deltid. Arbetstiderna är skiftande beroende på beläggning. Du kommer att vara en del av ett serviceteam på ca 15 personer som arbetar för att leverera bästa möjliga service till hotellets- samt externa gäster.

Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en tjänst som medarbetare i vår reception och konferensavdelning där ingen dag är den andra lik, stor flexibilitet är viktigt. Som receptionist kommer du att ansvara för servicen i receptionen och dess kringtjänster. Du kommer att vara företagets ansikte utåt, tjänsten är social och du får möta många människor varje dag.

I tjänsten igår det att upprätthålla en god serviceleverans och hög kundnöjdhet. Du kommer att ha hand om administrationen kring gästens boende och konferens, bistå med turistinformation samt att se till att vi har ett rent och snyggt hotell och vandrarhem.  

Vem söker vi?


• Du har en gymnasial utbildning
• Erfarenhet av hotellarbete är av stor fördel
• Du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt samtidigt som du kan hålla en hög service- och kvalitetsnivå på det du levererar
• Du förstår betydelsen av ett professionellt och flexibelt kundbemötande
• Du har en mycket god administrativ förmåga och är bra på att hålla i många trådar samtidigt
• Du är kvalitetsmedveten, noggrann, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta liksom att jobba självständigt
• Du kan ta egna initiativ och gillar fartfyllda dagar
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Talar du övriga språk är det meriterande
• Du har datorvana och goda kunskaper i Officepaketet

Varmt välkommen med din ansökan!      

Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. 



Eurest Services är en del av Compass Group, en global världsledande leverantör av måltidsservice och supporttjänster. Den svenska verksamheten drivs under varumärkena Eurest, Eurest Services, Medirest, Chartwells och Levy Restaurants. Verksamheten omfattar måltidstjänster till företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg samt supporttjänster som konferensservice, reception, lokalvård, vaktmästeri och telefonservice.

Läs mer på: www.compass-group.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Roger Stålhandske
+46 704 -61 75 60
Daniel Billefjord

Marlene Sjögren

Jeanette Lantz

Caroline Valjemyr
+46 704-617585
Maria von Krusenstierna
+46 013-281070, +46 0704617507
Therese Andersson
+46 042-288151
Helena Henriksson
+46 704617528
Jennie Åkerlund

Lasse `Kock`Eriksson
+46 063-199183, +46 070-6849045

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Compass Group AB Kista
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Visstidsanställning juni - augusti Ej specificerat
  • Publicerat: 22 april 2016

Besöksadress

Isafjordsgatan 22
None

Postadress

Box 1222
Kista, 16428

Liknande jobb


11 augusti 2022

Värdinna/Värd

Värdinna/Värd

9 augusti 2022