Second Line Support

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat inom 1st line support och är redo att ta nästa steg i karriären? Trivs du i en supportroll med mycket eget ansvar? Då kanske du är just den vi söker till vår kunds Servicedesk!

Din vardag

Du kommer att ingå i ett Servicedesk-team på 10 personer och du kommer att vara 2nd line support. Då de supporterar ett hundratal kunder kommer du få en utmanande och rolig roll, som ställer höga krav på struktur och att kunna hantera flera processer parallellt. Du kommer arbeta med ärenden via telefon, mail och ärendehanteringsverktyget, främst från kunder inom fastighetsbranschen. Det kommer även ingå en del ärendehantering onsite. På sikt kommer du att vara SCM (kundansvarig för supporten mot kunder). Att vara SCM innebär att man är ansvarig för bland annat månadsrapporter till kunden samt supportdokumentation för kunden.

Kunden sitter i fräscha lokaler centralt i Stockholm.

Vem är du?

Rätt person för den här rollen är en person som har något eller års erfarenhet inom IT-support, som vill lära sig mer och fortsätta utvecklas. Du har viss vana av att arbeta med ärendehantering i Windowsmiljö. Du har erfarenhet av problemlösning samt användarhantering i Active Directory, Exchange/Outlook, MS Office samt grundläggande nätverkskunskaper och SCCM. Det är meriterande om du tidigare har suttit i en 2nd line support.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!


Passar vi dig?

Wise IT är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Vi står vi bakom dig hela vägen - i ditt nästa steg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Alexander Tonelli
0702186226
Lilian Westin
073 521 65 16
Alexander Tonelli
0702-186226
Catharina Skoog

Julian Firpo
073-5216527
Lilian Westin

Cindy Kristensson
040-6601116
Josefin Roxvall
0735216577
Mathias Gyllander
0735216588
Jonas Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid Tillvidareanställning
  • Publicerat: 10 juni 2019

Besöksadress

Kungsgatan 20, Göteborg
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024