OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Västra Götalandsregionen
Beskrivning
Kansliavdelningen svarar för uppgifter åt i huvudsak Närjälsans ledning och styrelser men även uppgifter som är föranledda av krav på Närhälsan som myndighet och förvaltningsorganisation inom Västra Götalandsregionen. Avdelningen utför kvalificerade kansli- och sekreteraruppgifter samt har hand om för kontorsservice för anställda som är placerade på något av lokalkontoren.
Kansliavdelningen söker en sekreterare till tre Primärvårdschefer med placering på lokalkontoret i Göteborg.
Arbetsuppgifter
Som sekreterare åt Primärvårdschefer erbjuds du ett självständigt och varierande arbete. I arbetet ingår sedvanliga sekreteraruppgifter som ärendehantering i samband med möten, skrivservice, mötes- och utbildningsadministration, framställning och spridning av information. Du kan även utföra mindre internutredningar, ta fram faktaunderlag och göra sammanställningar.
Kvalifikationer.
Du ska vara van vid självständigt arbete under eget ansvar. Du ska ha en mycket god språklig förmåga. Goda IT-kunskaper med vana från Office-produkterna.. Att du är bra på att organisera och skapa ordning och reda ser vi som positivt. Erfarenheter inom vård och vårdadministration är en fördel gärna med en administrativ utbildning.
Vi lägger stor vikt vid personligt lämplighet. Vi uppskattar därför att du är utåtriktad med ett positivt bemötande samt flexibel och lösningsinriktad
Kontaktpersoner på detta företaget
Hans Lilja, kanslichef
tel 070-207 3614, hans.lilja@vgregion.se