OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 400 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. För vår kunds räkning söker vi nu en sekreterare för uppdrag på deltid. Vi erbjuder ett intressant och utvecklande uppdrag på ett företag som är beläget i centrala Malmö. Uppdraget genomförs på deltid och utifrån kundens varierande behov från och med maj månad. Arbetsuppgifter: Som sekreterare arbetar du i stora delar av Office-paktetet med att skriva underlag, brev samt Power Point-presentationer. Kvalifikationer och egenskaper: Du som söker har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med ekonomisk inriktning. Då tjänsten kräver god datorvana ser vi helst att du har väl utvecklade kunskaper i Word, Excel samt Power Point. Vi förutsätter att du hanterar det svenska språket både i tal och skrift. I ditt arbete är du kreativ, flexibel och effektiv. Du trivs med att noggrant arbeta med uppställningar och siffror. Som person är du positiv, följsam och lyhörd. Passar ovanstående förutsättningar dig och dina erfarenheter? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200