Semesteravlösare till Inköp

Semesteravlösare till Inköp

Arbetsbeskrivning

Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer. Vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?

Tänk om du kunde sommarjobba och bidra till en hållbar framtid? Är du en lagspelare med stort engagemang i det du gör? På BillerudKorsnäs ger vi dig möjlighet att i ditt dagliga arbete bidra till en mer hållbar framtid samtidigt som du får bra erfarenheter för framtiden. Ta chansen att arbeta på ett företag vars värderingar och kultur är kärnan av verksamheten och där vi tror på dynamiken i en grupp med olika bakgrund och erfarenheter.

Om tjänsten
Som semesteravlösare på Inköp kommer du ingå i ett team där samtliga arbetar med avrop och inköp. Du kommer främst arbeta självständigt men även i samarbete med andra.

Vår arbetsmiljö är viktig och vi drivs därför av högt säkerhetstänk, trivsel och dialog.

Kvalifikationer
Du har en avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg. Vi ser det som meriterande att du har avslutade eller påbörjade studier inom supply chain management, ekonomi eller liknande. 

Personliga egenskaper
Vi värdesätter att du är social, positiv och har en god samarbetsförmåga samt att du känner igen dig i våra värdeord på BillerudKorsnäs; tänka nytt, känna ansvar, samarbeta och skapa värde.

För att lyckas i rollen behöver du ha ett stort engagemang i det du gör och en vilja att ta dig an nya utmaningar.

Vi gör löpande urval, så sök redan idag!

För mer information eller frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Häggström, Manager Inbound Supply, 0923-66315

Välkommen med din ansökan senast den 1 mars 2020

Kontaktpersoner på detta företaget

Mona Nyqvist

Marie Asker
+46 0555-41116
Ulrica Johansson
026-15 16 34, 070-795 16 34
Ulrica Johansson

Magdalena Finné

Kristina Karlsson

Tim Paradis

Peter Fors, Chef Centralt Underhåll
+46 011-24 56 43
Johan Wedin, IT Manager Servicedesk
+46 070-516 42 43
Ulrica Johansson
+46 026-15 16 34, +46 070-795 16 34

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BillerudKorsnäs
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2019
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Fröviforsvägen
None

Postadress

BillerudKorsnäs Frövi
Frövi, 71880

Liknande jobb


29 april 2024

Inköpare till BRA Flyg

Inköpare till BRA Flyg

23 april 2024

26 april 2024

Global Sourcing Commercial Category Manager

Global Sourcing Commercial Category Manager

25 april 2024