Service Agent/Service and Advice Agent, Kundcenter Uppsala

Arbetsbeskrivning

Medarbetare till Nordens största bank
 
Kundcenter Uppsala är en dygnet runt verksamhet vilket innebär att kunderna kan kontakta oss alla dagar på året. Enheten har tre olika uppdrag; inkommande telefoni (telefoni, E-post samt Sociala Medier), Rådgivare Kundcenter och Personliga Bankmän. Vi är ca 300 personer som arbetar här.

Här får du möjlighet att knyta kontakter inom bankvärlden och skaffa dig värdefull arbetslivserfarenhet inför framtiden. Rollen ställer höga krav på proaktiv försäljning och förmåga att förstå kundens behov. För att kunna arbeta med rådgivning utbildas du i försäkrings- och placeringsrådgivning. 
Om tjänsten
Du stärker varumärket med fokus på positiva kundupplevelser.

Tillsammans med dina kollegor bemannar du bankens kundtjänst och betjänar våra kunder via telefon. Du hjälper kunder hitta rätt produkter, att använda bankens tjänster på rätt sätt och ger smarta tips och råd som underlättar för kunden.

Din profil
Som person är du ambitiös och trivs med att arbeta i en prestationsinriktad kultur med fokus på resultat. Att ge bra service och det lilla extra i kundmötet är en självklarhet för dig. Vidare är du effektiv och säkerställer att allt utförs korrekt. Du har en god problemlösningsförmåga och ett stort intresse av att hjälpa andra. Vi förutsätter att du har ett intresse för ekonomi.

Vi har som krav att du ska ha en gymnasiekompetens. Innan anställning kommer en kreditupplysning att ske samt utdrag från belastningsregistret. Drogtest kommer även att genomföras.

Mer information och skicka ansökan
Då vi är en dygnet runt-verksamhet kommer arbetstid förläggas dagtid, kvällar och helger. Som timanställd arbetare du minimum ca 15 timmar/vecka i snitt och du jobbar även under loven och sommaren.

Vi söker nu ett antal nya medarbetare, både tillsvidare- och timanställda. Anställningsstart sker under september.


För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Magdalena Björkbäck på mobil 070-597 66 41 alt Anna Busk på mobil 076-145 77 54.


Finansförbundets fackliga representant är Ingrid Cahier på mobil 073-396 09 63

Sacos fackliga representant är Björn Colliander på mobil 070-354 70 05


Välkommen med din ansökan inklusive CV senast 2015-06-21.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund

Lena Eriksson

Kjell Granlund

George Trantafillos

Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke

Mustafa Naama
+46727301980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea Bank AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön och timlön
  • Heltid och deltid Tillsvidareanställning och visstidsanställning
  • Publicerat: 5 juni 2015

Besöksadress

Smålandsgatan 17
Stockholm

Postadress

Smålandsgatan 17
STOCKHOLM, 10571

Liknande jobb


16 april 2024

Kundrådgivare Bank

10 april 2024

Finansiell Rådgivare

Finansiell Rådgivare

28 mars 2024