OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Service and Support Consultant - SAS Direct Sales & Sales Support
SAS Direct Sales & Sales Support har som sin uppgift att ge förstklassig support till agenter och företagskunder.
Inom DSSS finns bland annat funktionerna Agentsupport, Corporate support, Gruppförsäljning, Internetsupport.
DSSS i Örnsköldsvik består av ca 90 medarbetare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Supportera kunder, agenter, samarbetspartner och kollegor via telefon, mail och interna system.
Utgående samtal till existerande och nya kunder
Erfarenhet/kompetens:
3 årig Gymnasiekompetens, eftergymnasialutbildning är meriterande.
Allmän kunskap om företaget.
Vana att sätta och att arbeta mot uppsatta mål.
Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Tidigare erfarenhet från försäljning och administration.
Till vår visstidsanställning söker vi dig som är:
Kreativ, positiv och proaktiv.
Kund och försäljningsfokuserad.
Mål och resultat fokuserad.
Genuint engagemang för att göra affärer.
Strukturerad.
Fakta och lösningsorienterad.
Förmåga att själv motivera.
Ha förmågan att arbeta i grupp och individuellt.
Du kommer att rapportera direkt till Sales Manager DSSS Sverige.
Arbetet kommer att ske på förskjuten dagtidsschema (07.00-18.00) i Örnsköldsvik.
Önskar du ytterligare information om tjänsten kontaktar du
Mona Edin på telefon 0768-446042
Sista ansökningsdatum 2014-04-16