OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xllnc Advise – Stället Du vill jobba på!
Trivs du med att ta egna initiativ, lyssnar mer än du pratar och kan göra komplicerade saker begripliga? Då har du de viktigaste egenskaperna för att bli framgångsrik hos oss
Vi söker nu en Service Area Manager (SAM) till vår kund i Stockholm. I rollen som SAM för Service Desk är du ansvarig för att Servie Desken kan erbjuda externa kontakter och kunder samt även organisationens anställda en högkvalitativ kostadseffektiv service inom föjande områden;
• Växelfunktionen
• Kundcenter
• Supporttjänst för My Business
• Service Desk för IT och telefoni via mail och telefon
• Support på plats på kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö samt vid behov på övriga kontor
• Beställningsportalen för beställning av standardtjänster
• Tjänst för vissa systemadministrativa ärenden
I rollen ingår att ha en krav- och beställarroll gentemot tjänsteleveranser inom området, uppföljning av SLA samt att driva utvecklingen av digitala interface mot slutanvändare för support och beställningar. Du är även ansvarig som Incident Manager från organisationens sida. Du arbetar för att på sikt uppnå bästa möjliga effektivitet och synergi mellan de olika supportfunkionerna. Du kommer också ha ett ansvar för att funktionerna arbetar med bemötandefrågor I rollen ingår också personalansvar och budgetansvar för tjänsteområdet.
Vi söker dig som drivs av att effektivisera och utveckla vår kunds service inom tjänsteområdet. Du har erfarenhet av tjänsteleveranser och beställarrollen samt att leverera Service Desk tjänster via outsourcad part. Du har arbetat inom större eller komplex organisation och har en bred förståelse för frågor kring kvalitet i kundupplevelsen.
Personliga egenskaper vi värdesätter är engagemang, drivkraft att förbättra och effektivisera. Du har ett helhetsperspektiv och ser möjligheter, är nyfiken och tar tag i såväl operativa, taktiska och strategiska frågeställningar.
Xllnc Advise
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet. Det här gör vi via tre affärsområden Outsourcad IT, IT Management Consulting och ITIL Consulting. Vi drivs av att göra riktigt bra jobb som ger resultat för våra kunder – och allt vi gör sker utifrån en tydlig värdegrund. Vi är måna om att våra konsulter skall trivas och bli framgångsrika på sina uppdrag. Som konsult hos oss har du en trygg anställning och fantastiska kollegor. Du arbetar ofta ute hos våra kunder, i olika projekt. Uppdragen är av varierande längd, men inte sällan upp emot ett halvår, ett år eller längre.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847